اجرای ۲۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج در استان مرکزی نتیجه کار جهادی است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجرای ۲۵۰۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی خرد و کلان بسیج طی پنج سال در این استان نتیجه کار جهادی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی شامگاه چهارشنبه در آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و استاندار مرکزی، اظهار داشـت: اجرای ۲۵۰۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی کلان و خرد طی پنج سال اخیر در استان مرکزی یکی از اقدامات مهم بسیج و سپاه روح الله است.

وی ادامه داد که با اجرای این طرح ها علاوه بر ایجاد امید در بین مردم، احیای روستاها، رفع غبار فقر و محرومیت از مناطق محروم، رفع آسیب های اجتماعی و رونق اقتصادی برکات بسیار فراوانی برای مردم استان مرکزی داشته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: بسیج محصول جهاد فی سبیل الله و یک نیروی پایان ناپذیر، کارآمدی توانمند و قدرتمند است که در طی این سال ها با نجات بخشی و رفع مشکلات همواره منشا خیرات و برکات فراوان بوده است.

وی افزود: به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی، ملت ایران در برابر قدرت های بزرگ مقتدرانه ایستاده است و بسیج همچون خورشیدی فروزان برای همه منشا خیرات و برکات فراوان است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: امروز برای پویایی و حرکت شتابنده به سمت پیشرفت، نیازمند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی هستیم که خوشبختانه بخش مهمی از این کار را جهادگران و گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم و آسیب دیده انجام می دهند.

سردار کریمی افزود: نهضت خدمت رسانی در بخش های مختلف توسط بسیج در استان مرکزی با قوت ادامه دارد و این نهاد تا رفع فقر و محرومیت در کشور شتابنده حرکت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha