۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85160802
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 تیم گاز فارس به لیگ دسته یک بدمینتون کشور صعود کرد
آرشیوی

شیراز- ایرنا- تیم گاز استان فارس با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون آقایان کشور به دسته اول صعود کرد.

رئیس هیات بدمینتون فارس روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد:‌ مرحله نهایی این رقابت ها که درسالن خانه بدمینتون فارس برگزار شد، تیم های گاز فارس، رنگ فیرروز شیراز،‌ بازرگانی مقدم زنجان و نماینده کردستان با هم به رقابت پرداختند.

مهدی توانایی ادامه داد:‌ در پایان این پیکارها، تیم گاز فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد و جواز صعود به لیگ دسته یک را بدست آورد،‌ تیم های بازرگانی امین زنجان و نماینده کردستان هم به ترتیب دوم وسوم شدند.

به گزارش ایرنا، مرحله مقدماتی این رقابت ها با شرکت ۲۸ تیم به میزبانی زنجان و بوشهربرگزار شد و چهار تیم به مرحله نهایی که در شیراز برگزار شد راه یافته بودند.

 تیم گاز فارس به لیگ دسته یک بدمینتون کشور صعود کرد

میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات با بیان اینکه سلامت و نشاط از مولفه های اجتماعی و فرهنگی در هر جامعه ای است افزود: باید با تشویق افراد به ورزش و فعالیت ورزشی موجب ترویج ورزش به عنوان سبکی از زندگی تأثیر گذار و با نشاط در جامعه باشیم.

در تیم شرکت گاز استان فارس محمد چهارمالی، سروش فریدونی، محمد حبی، آریا پورآقایی، سجاد یوسفی، حسین پاک سرشت و حجت رزازیان به‌ عنوان بازیکن و محسن رحمانیان سرمربی تیم و حمیدرضا نصیری به‌عنوان سرپرست حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha