دختر شایسته پاراتکواندو در جایگاه سوم جهان

تهران- ایرنا- فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رده‌بندی برترین‌های جهان را اعلام کرد که جایگاه پاراتکواندوکاران کشورمان با صعود همراه بود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه جولای ۲۰۲۳ اعلام شد که جایگاه پاراتکواندوکاران در ۲ گروه بانوان و مردان با صعود همراه بود.

در رنکینگ جدید با ثبت امتیازات رقابت‌های قهرمانی اروپا و تورنمنت اروپایی ۲۰۲۳ به میزبانی مونتقژی فرانسه، «مریم عبدالله‌پور» با درخشش در رویدادهای اخیر با یک پله صعود به جایگاه سوم جهان رسید.

عبدالله‌پور در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم (K۴۴) با ۲۳۱.۲۲ امتیاز و یک پله صعود رده سوم را به خود اختصاص داد. این در حالی است که او نفرات اول و دوم رنکینگ وزن خود را چندین بار در رویدادهای بین‌المللی شکست داده است.

فاطمه دودانگه در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم (K۴۴)، با ۴۱.۳۴ امتیاز در رده دهم ایستاد. سحر قنبری نیز با کسب ۱۲.۹۶ امتیاز در جایگاه ۱۵ جدول، نرگس جوادی با ۸.۴۲ با یک پله پایین‌تر از قنبری در رده شانزدهم قرار دارند. مهدیه سادات‌حسینی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز با ۶.۴۸ در رده هفدهم قرار گرفت.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم (K۴۴)، روزا ابراهیمی با ۴۹.۲۰ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه ششم این وزن قرار گرفت.

رایحه شهاب در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم (K۴۴) با ۶۵.۵۰ امتیاز در رده هفتم قرار و رومینا چمسورکی با ۴۴.۵۲ امتیاز در رده نهم ایستادند.

در وزن به اضافه ۶۵ کیلوگرم نیز لیلا میرزایی با ۱۴.۶۴ امتیاز در جایگاه بیستم جای گرفت.

در کلاس K۴۱، مهتاب نبوی تنها نماینده ایران در این کلاس نیز با ۱۰ امتیاز در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم به عنوان تنها عضو در جایگاه اول جای گرفته است.

در گروه مردان، سعید صادقیان‌پور در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم (K۴۴) با ۱۷۸.۰۸ امتیاز همچنان رده چهارم و سجاد جوانبخت در این وزن و کلاس ۴۴ با ۱۷.۱۶ امتیاز رده بیست و پنجم را به خود اخصاص داده‌اند.

مهدی پوررهنما در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم (K۴۲) با کسب ۲۰۷.۲۰ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول قرار دارد و امیرمحمد حقیقت‌شناس دیگر نماینده این وزن با ۱۹.۴۴ امتیاز و ۲ پله صعود در رده سی‌ام ایستاد.

علیرضا بخت پاراتکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم (۴۴K) با ۲۴۳.۰۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

حامد حق‌شناس نیز در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم با ۲۸۳.۰۰ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha