۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85160747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مالکان ۵۱ اسب برای هفته دهم کورس بهاره گنبدکاووس نام‌نویسی کردند

گنبدکاووس- ایرنا- رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان ۵۱ اسب از ۲ نژاد «ترکمن و تروبرد» برای شرکت در هفته دهم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره - تابستانه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

بهروز نیازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره - تابستانه گنبدکاووس عصر فردا پنجشنبه ۱۵ تیرماه جاری با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره - تابستانه گنبدکاووس برای اسب‌ها، مربیان و چابکسواران برتر هفته دهم این رخداد ورزشی که قرار است در ۶ کورس شامل ۲ دور هزار متری، سه دور هزار و ۲۰۰ متری و یک دور هزار و ۵۵۰ متری برگزار شود، پنج میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال جایزه نقدی پیش‌بینی کرده است.

نیازی ادامه داد: نخستین کورس مسابقات هفته دهم ساعت ۱۴ و آخرین دور آن نیز ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه برگزار می‌شود.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس همچنین با اشاره به شروع مسابقات اسبدوانی کورس بهاره - تابستانه «بندرترکمن» از ۶ هفته پیش ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات این شهرستان ساحلی گلستان روزهای جمعه و مسابقات گنبدکاووس نیز روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha