میزبانی تبریز از تیم های ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران و ترکیه

تبریز - ایرنا - اردوی مشترک تیم های ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران و ترکیه اواخر ماه جاری به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از هیات ورزش های جانبازان و معلولان آذربایجان شرقی، اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان به میزبانی این هیات و طی روزهای ۲۶ تیرماه تا چهارم مرداد ماه در تبریز برپا می شود.

براساس این گزارش، اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه نیز از ۳۱ تیرماه تا چهار مرداد ماه در این اردو حضور می یابند و در این اردوی مشترک، انجام تمرینات و بازی های آمادگی پیش بینی شده است.

در بازی تدارکاتی بین ۲ تیم در اردوی ترکیه که خردادماه گذشته انجام شد تیم ملی بانوان ایران با نتیجه ۴۱ بر ۳۷ مغلوب شد.

به گزارش ایرنا، ۱۵ ورزشکار به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو، دعوت شده اند.

مهدیه روحانی، ندا بلوچی، رقیه صالحی، مهسا سعادت، فتانه پورآت، طاهره اوژند، فاطمه مولایی، رقیه امیری، سمیرا خالقی، رقیه قاضی‌لو، زهرا حبیبی، فاطمه مرادی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی و زهرا نصری بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک نمایندگان ایران در ۱۶ رشته مردان و ۱۱ رشته بانوان به چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی اعزام خواهند شد.

کاروان ایران در بخش مردان در رشته‌های وزنه‌برداری، والیبال نشسته، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، جودو، تیراندازی، فوتبال نابینایان، پاراکانو، بسکتبال با ویلچر، تکواندو، تیراندازی با کمان، گلبال، بوچیا، شنا، تنیس روی میز و شطرنج و در بخش بانوان نیز نمایندگان کشورمان در رشته‌های وزنه‌برداری، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، پاراکانو، شطرنج، دوومیدانی، بوچیا، تیراندازی، گلبال، تکواندو و تیراندازی با کمان به مصاف حریفان خواهند رفت.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha