۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85160602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ اوباش بهارستان دستگیر شدند

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85160602
۳۴ اوباش بهارستان دستگیر شدند

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح امنیت محله محور خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۳۴ نفر از مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عسکری نیا روز چهارشنبه با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش، اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد ، ۳۴ نفر از مزاحمین نوامیس مردم واراذل و اوباش در این طرح دستگیر و تعداد ۳۴ عدد سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عسکری نیا در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

بهارستان شهرستانی در جنوب غرب استان تهران است که از سال ۱۳۸۹ با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان (نسیم شهر) از شهرستان رباط کریم مستقل شد.

شهرستان بهارستان با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha