۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85160448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسپیس فریم نمایشگاهی به همراه لیست قیمت

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85160448
اسپیس فریم نمایشگاهی به همراه لیست قیمت

پیشرفت تکنولوژی و صنعت در عصر امروز سبب شده تاسازه‌های موقت بسیار باکیفیت و زیبایی مورد استفاده قرار گیرد که عملکردی شبیه به سازه‌های دائمی ارائه می‌دهند. اسپیس‌ها به عنوان سازه‌های موقت، کاربردهای بسیار گسترده‌ای در بخش‌های مختلف مانند راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و استیج‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف دارند. در این مقاله با انواع مختلف اسپیس‌ها آشنا می شوید.

پیشرفت تکنولوژی و صنعت در عصر امروز سبب شده است که سازه‌های موقت بسیار باکیفیت و زیبایی مورد استفاده قرار بگیرند که عملکردی شبیه به سازه‌های دائمی ارائه می‌دهند. احتمالا تا کنون نام اسپیس فریم را شنیده‌اید. اسپیس‌ها به عنوان سازه‌های موقت، کاربردهای بسیار گسترده‌ای در بخش‌های مختلف مانند: راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و استیج‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف دارند. در واقع بیشترین کاربرد اسپیس‌ها در چنین مواردی دیده می‌شود. اسپیس‌ها انواع مختلفی دارند و اسپیس فریم نمایشگاهی نیز نوع خاصی از این سازه‌های هندسی پرکاربرد است که برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه قیمت اسپیس به عنوان یک فاکتور مهم در میزان محبوبیت این سازه‌ها مطرح می‌شود، در ادامه ضمن معرفی اسپیس نمایشگاهی، قیمت آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

اسپیس فریم نمایشگاهی چیست؟

هرچند با این سازه‌های موقت آشنایی نسبی دارید؛ اما اگر مختصری به معرفی کامل آن بپردازیم، درک موضوع برایتان ملموس‌تر خواهد شد. همانطور که گفتیم اسپیس‌ها سازه‌های موقت با اشکال هندسی متنوعی هستند که در مهندسی سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالا در این سازه‌ها سبب شده که کاربران بتوانند متناسب با فضای موجود و تعداد غرفه‌هایی که نیاز دارند، طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی را انجام دهند.

اسپیس فریم نمایشگاهی

با توجه به اینکه رایج‌ترین استفاده از اسپیس‌ها در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی دیده می‌شود، این سازه‌ها را با نام اسپیس فریم می‌شناسیم. شما می‌توانید سازه‌های نمایشگاهی را به شکل‌های مختلف تغییر دهید و عناصر هندسی جدیدی مانند طاق نصرت ایجاد کنید از اجزای مهم این سازه می‌توان به لوله‌ها یا اعضای محوری اشاره کرد.

مزایای استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس نمایشگاهی در سال‌های اخیر به فراوانی مورد استفاده قرار گرفته است. طبیعتا مزایای استفاده از این سازه‌ها چیزی فراتر از قیمت مناسب آن‌هاست. در واقع دلایل بسیاری وجود دارد که می‌توان با بررسی آن‌ها به میزان محبوبیت این سازه‌های هندسی موقت پی برد.

استحکام بالای اسپیس

سازه‌های اسپیس فریم با وجود وزن سبکی که دارند، از مقاومت بسیار زیادی برخورداراند. علاوه بر اینکه حمل و نقل این سازه‌ها، مونتاژ و دمونتاز آن‌ها بسیار راحت است، شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، سازه‌های ایمن کوچک تا بزرگ را اجرا کنید. ‌ این سازه‌ها در شرایط اقلیمی مختلف سازگاری بالایی دارند. استحکام اسپیس‌ها به قدری بالاست که از آن‌ها برای ایجاد سازه‌هایی با فضای گسترده استفاده می‌شود. ‌ فشار وزنی که به سازه اسپیس وارد می‌شود، بین تمام اجزای آن پخش شده و به زمین منتقل می‌شود؛ به این ترتیب با وجود وزن سبک، ایمنی بالایی دارد.

اسپیس فریم نمایشگاهی به همراه لیست قیمت

امکان طراحی متنوع اسپیس

همانطور که گفتیم اجزای تشکیل‌دهنده اسپیس، انعطاف‌پذیری بالایی را در طراحی متنوع آن ارائه می‌دهد و این امکان را برای معماران و طراحان فراهم ساخته که با قدرت، خلاقیت بیشتری به طراحی این سازه‌های نمایشگاهی بپردازند.

قیمت مناسب اسپیس

سازه های اسپیس با قیمت بسیار مناسبی تولید و عرضه می‌شوند. با توجه به اینکه غرفه‌های نمایشگاهی بیشتر به صورت فصلی بر پا شده و راه‌اندازی می‌شوند، امکان اجاره اسپیس‌ها نیز به عنوان یک مزیت مهم در استفاده از آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. به علاوه اینکه شما می‌توانید این سازه‌ها را به صورت دست دوم و با قیمت مناسب تهیه کنید.

کاربرد گسترده اسپیس

یکی از دلایل محبوبیت اسپیس‌ها کاربرد گسترده آن‌هاست. این سازه‌های موقت علاوه بر غرفه‌سازی نمایشگاهی، برای ساخت سوله گلخانه، انبار صنعتی، مسقف کردن استخر، ساخت موکب حسینی، پارکینگ متحرکه در اتوبان‌ها، ایستگاه‌های سلامت، اتاق ایزوله، استیج، سالن ستاد انتخاباتی، بیمارستان صحرایی، میز دیجی، نورپردازی، ساخت بازارچه‌های موقت و دائم و موارد بسیار دیگر کاربرد دارد.

نکات مهم در خرید اسپیس فریم

در بندهای قبل به اجاره اسپیس‌ها اشاره کردیم. اگر هدف شما در ایجاد سازه‌های اسپیس، استفاده طولانی مدت است، بهتر است به فکر خرید این سازه‌ها باشید؛ چون در این صورت، هزینه اجاره اسپیس با هزینه خرید آن تفاوتی نخواهد داشت. اجاره اسپیس بیشتر برای افرادی مناسب است که تجربه زیادی در راه‌اندازی غرفه‌های نمایشگاهی ندارند.

اسپیس فریم نمایشگاهی به همراه لیست قیمت

لیست قیمت اسپیس

اگر به خرید اسپیس فکر می‌کنید، طبیعتا قیمت خرید این سازه پس از کیفیت آن برایتان در اولویت قرار می‌گیرد. از این رو در این قسمت لیست قیمت اسپیس را قرار می‌دهیم.

نوع اسپیس فریم قیمت اسپیس متریال
اسپیس معمولی طرح z ۳۷۰٫۰۰۰ تومان لوله ۱۶*۱ مسوار ۵
اسپیس معمولی طرح زیگزال ۳۷۰٫۰۰۰ تومان

لوله ۱۶*۱ مسوار۵

اسپیس پررکاب

۴۰۰٫۰۰۰ تومان

لوله ۱۶*۱ مسوار۵
اسپیس فریم لوله‌ای ۴۳۰٫۰۰۰۰ تومان لوله ۱۶*۱ خاموت ۱۶*۹۰
اسپیس کرواسپیس

۴۳۰٫۰۰۰ تومان

لوله ۱۶*۱ مسوار۵
اسپیس فریم ۳۰*۳۰ با ما تماس بگیرید

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به اسپیس فریم نمایشگاهی، مزایا و کاربردهای گسترده آن صحبت کردیم و در نهایت لیست قیمت این سازه‌های موقت را ارائه دادیم. می‌توانید به خرید این سازه‌ها فکر کنید. لیست قیمت سازه اسپیس به شما کمک می‌کند که انتخاب درستی در خرید این سازه داشته باشید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha