مالک مزرعه رمز ارز در خراسان رضوی به بیش از ٣٠١ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: متهم پرونده رمزارز در طرقبه به ۳۰۱ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سید مرتضی مدنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده کشف ۵۱۰ دستگاه ماینر قاچاق و کشف ۶ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه - شاندیز رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی، قاضی این شعبه اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد و متهم علاوه بر ضبط دستگاه‌ها و سوخت های کشف شده به جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت : سربازان گمنام امام زمان(عج) در پی اخبار دریافتی به همراه نمایندگان اداره صمت در بازرسی از یک کارگاه قدیمی در شهرستان طرقبه این پرونده را تشکیل دادند و برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه و شاندیز ارسال کردند.

شهرستان طرقبه - شاندیز در شمال شرق ایران و در غرب و شمال غربی مشهد به مساحت ۱۸۶ هزار هکتار حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد. این شهرستان در حال حاضر شامل ۲ بخش طرقبه و شاندیز بوده که از اواخر سال ۱۳۸۷ در تقسیمات کشوری تبدیل به شهرستان شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha