۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85160110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جیب بُرهای اتوبوس‌های «بی‌ آر تی» در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت، هفت نفر که در اتوبوس‌های «بی‌ آر تی» اقدام به جیب‌بری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان روز سه شنبه افزود: در پی وقوع چندین فقره جیب بری و سرقت تلفن های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس های بی آر تی شهر اصفهان رخ می داد، طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب بر با استفاده از همه امکانات به اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین بررسی سرقت های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان سرانجام هویت یک فرد جیب بُر را بدست آورده و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهم که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت، ۶ نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد که این افراد نیز در عملیات کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به ۶۵ فقره جیب بُری و سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس های بی آرتی اعتراف کردند گفت: با راهنمایی متهمان ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تمامی این افراد به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: به شهروندان توصیه می کنیم از قرار دادن کیف و گوشی تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری کرده و در مکان های شلوغ مانند مراکز خرید، ‌زیارتگاه ها، اتوبوس های بی آر تی و مکان های تفریحی هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب افرادی که در اطرافشان هستند بوده و مواظب اموال با ارزش درون کیف و جیب خود باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha