تکمیل پروژه‌های راه‌سازی شمال استان اردبیل نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان این که تکمیل پروژه‌های راه‌سازی شمال این استان نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است ، گفت: اداره کل راه شهرسازی باید زمین و اموال راکد و بلااستفاده‌ای معادل این رقم را استخراج و اعلام کند.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی روز سه‌شنبه در نشست مولدسازی اموال مازاد دولتی استان اظهار کرد: با توجه به وجود اموال و زمین بلااستفاده در شهرستان‌های مشگین‌شهر، بیله‌سوار و گرمی استخراج پروژه‌های اقتصادی و راه‌سازی باید از سوی فرمانداری‌ها پیگیری و اعلام شود.

وی با اشاره به ظرفیت قانونی ایجاد شده برای تامین منابع پروژه‌های مهم استان اردبیل در حوزه‌های مختلف گفت: تلاش مدیران و فرمانداران برای احصای اموال مازاد و محل هزینه‌کرد آن در پروژه‌های ضروری بخش‌های مربوط مورد انتظار است.

استاندار اردبیل با اشاره به وجود اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان، از پیگیری‌ها برای سرعت‌بخشی به اخذ مجوز و هزینه‌کرد منابع حاصل از مولدسازی این اموال در پروژه‌های حوزه سلامت استان خبر داد.

وی بیان کرد: انجام کارشناسی‌های موردنیاز واگذاری اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل و استخراج پروژه‌های ضروری بخش درمان برای استفاده از درآمد مولدسازی در این پروژه‌ها مورد تاکید است.

وی ادامه داد: سرعت‌بخشی به تزریق درآمد مولدسازی به پروژه‌های حوزه سلامت استان اردبیل در دستور کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha