۶۰ درصد تسهیلات اشتغال کمیته امداد سبزوار به بانوان رسید

سبزوار- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۶۰ درصد از تسهیلات اشتغال اعطایی این کمیته در یک سال گذشته به بانوان و زنان سرپرست خانوار این شهرستان تعلق گرفته است. 

به گزارش ایرنا، محمد داورزنی روز سه شنبه در آیین جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد سبزوار اظهار داشت: در یک سال اخیر با پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، برای هزار و ۶۸۰ مددجوی این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: از طریق اجرای طرح راهبران شغلی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کارهای موفق برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار، به ویژه زنان سرپرست خانوار، فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همچنین از ناحیه اعطای مشوق های کارفرمایی برای ۲۲۷ مددجوی این نهاد در شهرستان اشتغال ایجاد شده و این افراد از مزایای قانون کار بهره مند شده اند.

داورزنی افزود: با اجرای طرح های آموزش منجر به کاریابی و اعطای تسهیلات، ۴۶۵ خانوار زیر پوشش این نهاد در ۲ سال گذشته به خودکفایی رسیده اند.

وی اظهار داشت: یکی از رویکردهای کمیته امداد حضرت امام (ره)، توانمندسازی اقتصادی مددجویان است که در این راستا ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای تسهیلات مورد توجه قرار گرفته است.

۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha