۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85159611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ پرونده تخلف صنفی  خرداد ماه امسال در  اردستان تشکیل شد

کاشان - ایرنا- رییس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: در خرداد ماه جاری ۱۴ پرونده تخلف صنفی در شهرستان تشکیل و به این اداره ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، امید سلامی روز سه شنبه در نشست کار گروه تنظیم بازار اردستان افزود: این پرونده ها بیشتر در رابطه با عدم درج قیمت، گرانفروشی و بهداشتی بوده است.
وی اظهار کرد: ۱۱ پرونده مربوط به اداره صنعت معدن و تجارت و سه پرونده مربوط به شبکه بهداشت و درمان می باشد، همچنین در یک ماه اخیر،سه بازدید مشترک از عطاری ها ، مرغداری ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی انجام شده، یکصد کیلوگرم مواد مصرفی غیر قابل مصرف جمع آوری شده است.
رییس اداره تعزیرات حکومتی اردستان بیان کرد: واحد های صنفی باید قوانین کسب را رعایت کنند.عدم اتیکت گذاری بر روی اجناس، ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی دارد و لازم است کسبه موضوع را جدی بگیرند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هم در این نشست گفت: مسوولان نظارتی باید طوری عمل کنند که مردم نتیجه عملکرد آن ها را لمس کرده و از آن بهره مند شوند.
ابوالفضل مختار زاده افزود: دستگاه ویژه کالابرگ و یارانه الکترونیکی در اردستان فعال شده، این دستگاه در ۱۶ نقطه شهرستان فعال است، کسانی که به جای دریافت یارانه نقدی از این کالا برگ استفاده کنند ۲۰درصد بیشتر یارانه دریافت می کنند و در آینده مزایای دیگری خواهند داشت که از اصحاب رسانه در خواست داریم در این ارتباط اطلاع رسانی کنند.

۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در اردستان فعال است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت و در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha