۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85159597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روکش آسفالت شهر زنجان در حجم عظیمتری انجام می‌شود

زنجان- ایرنا- شهردار زنجان گفت: اولین پیمانکار آسفالت با حجم ۱۵ هزار تن و مبلغ اولیه ۳۸ میلیارد تومان برنده مناقصه شده است و با استقرار او، روکش آسفالت شهر زنجان در حجم عظیمتری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، افزود: در سال جاری در بحث آسفالت جلوتر از سال گذشته عمل کردیم و این موضوع در سطح شهر مشهود است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ گروه آسفالت دستی به همراه دو گروه کمکی در چهار منطقه شهر مشغول فعالیت برای لکه‌گیری و ترمیم خرابی‌ها و حفاری‌ها هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه بحث روکش آسفالت نیز از فروردین‌ماه آغاز شده و تا این لحظه تناژ آسفالت استان از سال قبل جلوتر است، اضافه کرد: هرچند پیمانکاران روکش آسفالت شروع به کار نکرده‌اند ولی برآیند عملکرد خود مجموعه شهرداری از سال قبل جلوتر است و فقط در منطقه یک شهری الهیه تا به امروز هفت هزار تن روکش آسفالت داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اقداماتی در راستای روکش آسفالت در شهرک اندیشه، شهرک شهدا و خیابان ظفر کوی قائم شروع شده است و این‌ روند ادامه دارد.

فیروزفر با بیان اینکه حجم عظیمی از اقدامات مربوط به روکش آسفالت برای سال جاری برنامه‌ریزی شده است، گفت: عملکرد آسفالت در سال جدید ۲۶ هزار تن است.

شهردار زنجان در ارتباط با مباحث مطرح شده در زمینه پرداخت مالیات به شهرداری ها و هزینه کرد آن، گفت: کشور قانون دارد و تقسیم وظایف صورت گرفته و اداره کل مالیاتی مسئول وصول مالیات است و باید در این خصوص گزارش دهد.

وی افزود: اینکه هر کسی در این خصوص گزارش دهد خلط مبحث می‌شود و باید از این اقدام پرهیز کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha