هلال احمر در ۲۵۵ حادثه جاده‌ای خراسان جنوبی امدادرسانی کرد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران این جمعیت در سه ماه اول امسال به ۲۵۵ حادثه جاده‌ای امدادرسانی کردند که از این تعداد ۱۵۱ مورد واژگونی خودرو بوده است.

محمدعلی کاوسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایر امدادرسانی‌ها شامل ۲۵ عملیات شهری، ۱۹ مورد خدمات حضوری، ۱۶ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۱۰ عملیات نجات در کوهستان، سه مورد خدمات مناسبتی، یک مورد امدادرسانی در آتش‌سوزی، یک مورد امداد و نجات حادثه غرق شدگی، یک مورد صنعتی کارگاهی و یک مورد نجات از آوار است.

وی بیان کرد: در مجموع نیروهای هلال احمر از ابتدای امسال در ۳۴۲ حادثه حضور یافتند که بیشتر امدادرسانی با ۲۵۵ مورد امداد و نجات جاده‌ای بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین از ۲۵۵ حادثه جاده‌ای، ۱۵۱ مورد واژگونی، ۶۶ مورد تصادف، ۲۹ مورد انحراف و برخورد با مانع و ۹ مورد نقص فنی خودرو بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۱۴ دستگاه آمبولانس، ۲۲۰ خودرو نجات و ۶۶ خودرو کمکدار در ناوگان خودرویی هلال احمر به کار گرفته شد.

کاوسی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲ هزار و ۹۳۸ حادثه‌دیده توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند عنوان کرد: ۶۸۱ نفر مصدومان، ۱۳۴ مورد انتقالی و ۵۰ مورد درمان سرپایی بوده‌اند.

وی با اشاره به مشارکت ۶۳۳ تیم عملیاتی از ابتدای امسال در امدادرسانی هلال احمر گفت: هزار و ۶۸۱ نیروی عملیاتی در این عملیات‌ها مشارکت داشتند و ۲۵۷ نفر نیز اسکان اضطراری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از شهروندان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha