۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی آزاد شدند

ارومیه - ایرنا - طی مراسمی ۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی با مساعدت خیرین نیک اندیش و نیکوکار از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، رییس کل دادگستری استان روز دوشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر ضمن اشاره به برنامه‌های هفته قوه قضاییه افزود: نگاه به مقوله زندان با سایر سیستم‌های قضایی دنیا در ایران متفاوت است و در ارتباط با مقوله زندان و زندانیان به مناسبت هفته قوه قضاییه برنامه‌های خوبی را پیش بینی و برنامه ریزی کرده بودیم.

ناصر عتباتی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت همکاران قضایی و خیرین نیک اندیش و نیکوکار استان در مقوله آزادسازی زندانیان، امروز ۱۵۱ زندانی جرایم غیرعمد با مساعدت های خیرین نیک اندیش و ستاد دیه و بر اساس تصمیمات جلسه شورای طبقه بندی زندانیان استان آزاد می شوندکه بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به ارزش بالای کار نیکوکاران و خیرین گفت: پاداش و ثواب این کارهای انسان دوستانه با خداوند متعال است و قطعاً این برنامه های آزادسازی زندانیان در طول سال با کمک خیرین نیک اندیش و با کمک همکاران قضایی و مجموعه پرسنل زندانیان استان با تمام توان دنبال خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی یادآور شد: در کنار تکالیف قانونی از وظایف انسانی غافل نیستیم و زندانی خودش و خانواده اش تحت رصد هستند و هر جایی که نیاز باشد و امکانات لازم فراهم باشد مورد توجه و مساعدت قرار می‌گیرند.

عتباتی اضافه کرد: اشتغال زندانی امری مهم است که دستگاه قضایی به جد دنبال می کند تا این مددجویان به جامعه باز گردند.

رییس کل دادگستری استان براستفاده از ظرفیت خیرین و صلح یاران و متنفذین برای کمک به زندانیان و اخذ سازش از شکات آنها تاکید و از خیرین نیک اندیش و هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و همه کسانی که برای آزادی زندانیان قدم بر می دارند تشکر و قدردانی کرد. ۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی آزاد شدند

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم حکم آزادی ۱۵۱ زندانی توسط عتباتی به ایشان تحویل و این مددجویان از زندان آزاد و در ایام با ارزش دهه امامت و ولایت به کانون گرم خانواده بازگشتند.

۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی آزاد شدند

نکته جالب توجه در این مراسم این بود که یکی از بانوان زندانی جرایم غیر عمد که با مساعدتهای رییس کل دادگستری استان و ستاد دیه آزاد شده بود هنگام اخذ حکم آزادی میکروفون را از دست مجری برنامه گرفت و از صمیم قلب برای مسوولان آرزوی توفیق کرد.

وی گفت: امروز به لطف مسوولان قضایی و ستاد دیه فرزندانم را در آغوش خواهم گرفت و در حالیکه چشمانش پر از اشک شوق بود با ابراز تشکر حکم آزادی خود را تحویل گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha