حمایت طعنه‌آمیز پورعلی‌گنجی از بیرانوند

تهران- ایرنا- مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از علیرضا بیرانوند حمایت کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که ۲ نوتیس به باشگاه ارسال کرده بود اما واکنش مناسبی از هئیت مدیره دریافت نکرد، صبح امروز با حضور در سازمان لیگ به صورت یک طرفه قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

حالا مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از علیرضا بیرانوند حمایت کرد و نوشت: این حال و روز باشگاهی است که همین چند روز پیش، دو جام قهرمانی را بالای سر برده و کار مسئولان فوتبال ایران را برای برگزار نکردن بازی سوپرجام ساده کرده است؛ باشگاهی که باید امروز با تزریق منابع مالی به واسطه عملکرد درخشان در فصل گذشته، بهتریت شروع را داشته باشد اما از همه جا می‌شنویم که امسال، سال سیاست‌های انقباضی و کاهش هزینه‌ها و ... است.

من به عنوان یک بازیکن حق دارم از خودم سوال کنم که چرا پرسپولیس بعد از نمایش فوق‌العاده پارسال که با همت بازیکنان و کادرفنی و البته حمایت مدیران باشگاه حاصل شد، باید در چنین مضیقه‌ای قرار داشته باشد؟ تا کی قرار است قهرمانی‌ها بدون پاداش و بدون جایزه باقی بماند؟ اگر فوتبال منفعت بزرگی به همراه دارد، این منفعت مالی چرا به بازیکنان و مربیان به عنوان مهم‌ترین چرخ‌دنده‌های این بازی بزرگ نمی‌رسد.

حمایت طعنه‌آمیز پورعلی‌گنجی از بیرانوند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha