۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۴
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85158005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا در جنوب غرب گفت: ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال به مناسبت عید سعید قربان و غدیر ، به زوج‌های جوان خوزستانی توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب اهدا شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا در جنوب غرب روز یکشنبه در آیین اهدای این جهیزیه‌ها به نوعروسان مناطق مرزی خوزستان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، سری دیگری از اقلام و لوازم خانگی در قالب جهیزیه‌ به ارزش ۱۸ میلیارد ریال تهیه و به نوعروسان کم بضاعت شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان اهدا شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل چند قلم لوازم اصلی خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، سرویس قابلمه و سرویس قاشق و چنگال است که از محل کمک‌های اهدایی دفتر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان قرارگاه، و اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه تهیه و تدارک دیده شده است.

وی افزود: این اقدام که به یکی از برنامه‌های ثابت و دنباله دار قرارگاه کربلا تبدیل شده، در راستای اجرایی کردن دستورات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای در نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا نیروی زمینی سپاه بیان کرد: برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به دیگر نوعروسان واجد شرایط مناطق مرزی در حال انجام است و روند حمایت از زوج‌های جوان به طور مستمر ادامه دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی گفت: کسی که به قرآن کریم و عترت پیامبر(ص) تمسک جوید دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: صداقت، تفاهم در زندگی، ساده زیستی، حفظ کرامت یکدیگر، احترام و محبت ورزی و توجه به همسر در کلیه مراحل زندگی از توصیه‌های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر است.

آیین واگذاری این ۱۰۰ سری جهیزیه با اهدای ۱۹ سری جهیزیه با حضور زوج‌های جوان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی به اهتمام معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار شد. گفتنی است تاکنون بیش از سه هزار جهیزیه در قالب این برنامه به نوعروسان کم بضاعت مالی خوزستان اهدا شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha