۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85157273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتابخانه بخش خنافره شادگان بهره برداری شد

۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85157273
 کتابخانه بخش خنافره شادگان بهره برداری شد

آبادان - ایرنا - کتابخانه امام جعفر صادق(ع) بخش خنافره شهرستان شادگان روز یکشنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شادگان در آیین بهره برداری از کتابخانه امام جعفر صادق(ع) اعتبار هزینه شده برای ساخت این کتابخانه را بیش از ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات ساخت این کتابخانه از سال ۹۳ آغاز شد ولی روند ساخت کتابخانه به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود.

جمال صالح زاده با بیان اینکه این کتابخانه در نهایت با تدابیر اندیشیده شده و تامین منابع مالی تکمیل و بهره‌برداری شد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی نه تنها هزینه نیست بلکه ارتقای سطح آگاهی، توسعه و امنیت پایدار را در شهرستان شادگان به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شادگان بیان کرد: ضمانت توسعه شهرستان شادگان توجه و توسعه فرهنگی به ویژه احداث مکان‌های فرهنگی و هنری است که در این راستا سایر دستگاه‌ها باید همراه و حامی باشند.

وی افزود: باید در زمینه کارهای فرهنگی به ویژه امور کتابخانه‌ها به سخت افزارها از جمله ایجاد اماکن مناسب و زیرساخت‌ها و نرم افزارها توجه شود.

صالح‌زاده گفت: پرداخت نیم درصد از درآمد شهرداری‌ به کتابخانه‌های شهرستان قانون است ولی شهرداری‌ در این امر کوتاهی می‌کند.

وی افزود: اشتغال و موضوعات فرهنگی اولویت فرمانداری شهرستان شادگان در سال جاری است که در این راستا به زودی گشایش‌هایی در حوزه آسیب‌های اجتماعی خواهد شد که بخش عمده‌ای از آن در بخش کتاب و کتابخوانی است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه اگر جامعه‌ای روی به کتابخوانی بیاورد مسیر توسعه و پیشرفت برای آن هموار خواهد شد، اظهارکرد: کتابخانه امام جعفر صادق(ع) به لحاظ کتاب نیاز به تکمیل شدن دارد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha