امدادرسانی هوایی و زمینی اورژانس کرمان برای سانحه با یک کشته و چهار زخمی

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با شاره به رخداد حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر پنج محور راین به کرمان گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه امدادرسانی هوایی و زمینی به مصدومان این حادثه انجام شد.

دکتر سید محمد صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۸:۳۶ صبح امروز واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر پنج محور راین به کرمان گزارش و بلافاصله ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در پی این حادثه یک دختر هشت ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و چهار نفر سرنشین دیگر این پراید نیز مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: مصدومان این حادثه همگی زن و با رده سنی ۱۷ تا ۴۱ ساله هستند که به منظور تسریع در اقدامات درمانی تکمیلی، اورژانس هوایی به راین اعزام شد و ۲ نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل کرد.

وی گفت: ۲ مصدوم دیگر این حادثه نیز ضمن دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم فوریت های پزشکی به صورت زمینی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری افزود: حال عمومی مصدومان حادثه واژگونی پراید در محور راین به کرمان پایدار گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha