توسعه ۳۶ هزار متری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرآفتاب از توسعه ۳۶ هزار متری مجموعه شهر آفتاب با استفاده از اعتبار تخصیص یافته خبر داد.

عباس تقدسی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره توسعه شهر آفتاب اظهارداشت: با توجه به اعتباری که پایان سال ۱۴۰۱ از سوی شورای اسلامی شهر تهران در بودجه امسال تخصیص یافت، بالغ بر رقم ۲ هزار میلیارد تومان شورای شهر به شهر آفتاب اعتبار تخصیص داد و این اعتبار فعالیت ساخت و سازهای جدید آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس ۳۶ هزار متر مربع فضای جدید به نمایشگاه های شهر آفتاب اضافه می شود، گفت: تا شهریور ماه ۳۶ هزار متر تحویل می شود و مجموع مساحت سالن های نمایشگاهی این مجموعه به ۶۰ هزار متر می رسد.

تقدسی نژاد با بیان اینکه سالن های جدید شبیه سالن های قبلی ساخته می شود، افزود: بیش از هفتاد درصد فضای مفید نمایشگاهی در شهر آفتاب وجود دارد و در نیمه دوم سال می توانیم ادعا کنیم به شرط همراهی و کمک وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت، تمام نمایشگاه ها می توانند به شهر آفتاب منتقل شوند.

مدیرعامل شهرآفتاب اظهارداشت: دادستان کل کشور اخیرا ورود پیدا کردند و بابت رفع تعارض منافعی که در حوزه کار نمایشگاهی وجود دارد و استفاده از ظرفیت های شهر آفتاب و کم کردن مزاحمت هایی که برای شهروندان اطراف سئول وجود دارد نامه ای را به معاون اول رئیس جمهور ارسال کردند که این نامه اثر گذار بوده است.

تقدسی نژاد ادامه داد: در پی این نامه جلساتی را با سازمان توسعه تجارت برگزار کردیم که بتوانیم تقویم مشترک بنویسیم؛ به این معنا که سازمان توسعه تجارت دو سایت مهم سئول و آفتاب را یک واحد می بیند و موضوعاتی را در هر دو پهنه تعریف می کند.

به گفته وی، این اتفاق در حد گفتمان تعریف شده و امیدواریم تقویم مشترک عملیاتی شود و ما نیز تعصبی نداریم که موضوعات را انتخاب کنیم بلکه هر تصمیمی که دوستان بگیرند تمکین می کنیم به شرط اینکه از امسال حداقل ۵۰ درصد نمایشگاه ها به شهر آفتاب منتقل شود.

وی تاکید کرد که مجموعه شهر آفتاب ۴۱ قرار داد نمایشگاهی جدید منعقد کرده است و برای سال های بعد رسما می توان تمام نمایشگاه ها را به طور پلکانی به شهر آفتاب منتقل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha