۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۷:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85155656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات کشتی همدان همچنان در بلاتکلیفی

۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۷:۲۱
کد خبر: 85155656
انتخابات کشتی همدان همچنان در بلاتکلیفی

همدان- ایرنا- اهالی کشتی همدان این روزها نگران وضعیت فعلی پرافتخارترین ورزش استان هستند و وضعیت انتخابات این هیات همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

به گزارش ایرنا، شنیده‌ها حاکیست حسین میرابیان سرپرست فعلی هیات کشتی همدان تمایلی به ادامه همکاری ندارد و فعالان این رشته نیز خواهان تعیین تکلیف وضعیت موجود هستند.

نام نویسی از متقاضیان شرکت در انتخابات هیات کشتی همدان در حالی اوایل امسال انجام شد که طبق گفته مسئولان ورزش این استان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون این نام نویسی را بی‌اعتبار دانسته است.

معاون ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: علیرضا دبیر اعلام کرده که حتی برای مهلت نام نویسی باید با فدراسیون هماهنگی لازم صورت بگیرد.

علی ضمیری کامل اظهار داشت: برای ما مهم موفقیت کشتی است و آمادگی لازم را برای برگزاری مجمع انتخاباتی داریم منتهی فدراسیون باید زمان حضور در همدان را اعلام کند.

وی افزود: برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان، خواسته گوش شکسته‌ها از مسئولان ورزش استان و فدراسیون است و در این بین هفته گذشته وحید بیگم جانی یکی از کاندیداها به همراه تنی چند از افراد سرشناس کشتی با حضور در دفتر حراست اداره ورزش، خواستار پیگیری مجدانه شدند.

انتخابات کشتی همدان همچنان در بلاتکلیفی

پیگیری وضعیت کشتی توسط دستگاه ورزش

مدیر حراست ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: دستگاه ورزش با جدیت پیگیر وضعیت کشتی است و برای ما این رشته از اهمیت ویژه برخوردار بوده و بسیار مهم است.

علی محمد عنایتی اکمل افزود: چهار نفر متقاضی شرکت در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان همدان بودند که ۲ تن به دلایل قانونی اجازه ورود به انتخابات پیدا نکردند، استعلام یکی از کاندیداها نیز تا این لحظه به دست ما نرسیده و منتظر هستیم.

وی اضافه کرد: دستگاه ورزش براساس قانونی خواهان برگزاری انتخابات است اما نظر فدراسیون کشتی نیز مهم بوده و همچنان در حال رایزنی هستیم تا زمان مشخصی را تعیین و نسبت به انجام مجمع اقدام کنیم.

دستگاه ورزش براساس قانونی خواهان برگزاری انتخابات است اما نظر فدراسیون کشتی نیز مهم بوده و همچنان در حال رایزنی هستیم تا زمان مشخصی را تعیین و نسبت به انجام مجمع اقدام کنیم.

عنایتی اکمل تأکید کرد: کشتی برای مدیریت دستگاه ورزش استان از اهمیت بسیاری برخوردار است و با جدیت پیگیر وضعیت این هیات هستیم.

امکان ثبت نام مجدد نیست

وحید بیگم جانی یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیات کشتی همدان نیز با انتقاد از مشخص نشدن زمان برگزاری مجمع گفت: گویا فدراسیون اصرار بر تکرار دوره نام نویسی کاندیداها دارد که مغایر با قانون است.

وی اضافه کرد: مهلت قانونی ثبت نام انتخابات هیات کشتی استان همدان به پایان رسیده و نمی‌شود آن را بی‌اعتبار و بار دیگر تجدید کرد.

این مربی کشتی همدان خاطرنشان کرد: طبق نام نویسی صورت گرفته، رقابت بین ۲ کاندیدا است و باید هرچه سریعتر مجمع برگزار شود تا کشتی استان از بلاتکلیفی خارج شده و ساماندهی لازم صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه کشتی استان در وضعیت فعلی دچار ضرر و زیان شده است، گفت: از مدیریت دستگاه ورزش استان انتظار داریم که با جدیت پیگیر این وضعیت باشد و اجازه ندهد کارشکنی صورت بگیرد.

بیگم جانی خاطرنشان کرد: کشتی همدان در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و ادامه این روند به نابودی پرافتخارترین ورزش استان خواهند انجامید.

پژمان محمدی دیگر کاندیدای ثبت نام شونده در انتخابات هیات کشتی استان همدان است که تمایلی به اظهارنظر در این خصوص نداشت.

کشتی همدان طی ۲ ماه گذشته با سرپرستی اداره می‌شود و در این مدت در سکوت و بلاتکلیفی بسر برده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha