نماینده تهران: تشویق فرزندان به ازدواج و فرزندآوری مورد توجه جدی خانواده‌ها باشد

یزد- ایرنا- نماینده تهران و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ازدواج، افزایش جمعیت و فرزندآوری را جزو مسایل مهم کشور دانست و با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون در این خصوص انجام شده گفت: تشویق فرزندان به ازدواج و فرزندآوری و پیشگیری از پیری جمعیت باید مورد عنایت خانواده‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی روز جمعه در جمع مردم مهریز یزد افزود: خانواده‌ها در کنار دیگران در کشور بیش از گذشته به موضوع مهم ازدواج اهمیت خاص قائل شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید برای افزایش جمعیت و فرزندآوری که یک مسئله مهم است همه در کنار هم همکاری و وظایف خود را در کشور انجام دهند.

آقا تهرانی به اهمیت انقلابی بودن و حرکت در مسیر ارزش‌های معنوی اشاره کرد و گفت: شهیدان همه وجود خود را وقف دین و ارزش‌های الهی کردند.

نماینده تهران: تشویق فرزندان به ازدواج و فرزندآوری مورد توجه جدی خانواده‌ها باشد

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در عمل همه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تحقق اهداف و آرمان آنها بکوشیم.

آقا تهرانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه در مسیر ارزش‌های الهی و انقلابی تا پای جان و خدمت به مردم ایستادگی کرد و باید راه و اهداف او زنده بماند.

وی به اهمیت ایمان و اخلاص و کار برای خدا توسط اقشار مختلف در جامعه اشاره کرد و گفت: همه موفقیت‌ها در گرو اخلاص، ایمان و کسب رضایت خدا با خدمت مخلصانه است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha