۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85155334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای مازندران برمدار ۳۲ درجه

۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85155334
هوای مازندران برمدار ۳۲ درجه

ساری- ایرنا- هواشناسی با اشاره به تداوم شرایط پایدار جوی در ۴۸ ساعت آینده، پیش بینی کرد که متوسط دمای هوای مازندران در طی این مدت به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

به گزارش خبرنگار، هواشناسی پیش بینی کرد که با ورود سامانه جدید به مازندران از شامگاه جمعه، از شدت گرمای هوای این استان در طی روزهای شنبه و یکشنبه کاسته خواهد شد به‌گونه‌ای که میانگین دمای هوای استان در طی این مدت با چند درجه کاهش به ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
طبق پیش بینی هواشناسی مازندران دوباره از روز دوشنبه شاهد افزایشی شدن دمای هوا خواهیم بود و میانگین دمای هوای این استان با چند درجه افزایشدبه ۳۱ درحه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

هوای مازندران برمدار ۳۲ درجه

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در روز جمعه را نیز
نیمه ابری و از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد و در مناطق غربی با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی کرده است.
آسمان مازندران در روز شنبه آینده
نیمه ابری بتدریج ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با کاهش نسبی دما، رگبار باران، وزش باد نسبتا شدید موقتی و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

هوای مازندران برمدار ۳۲ درجه

شرایط جوی مازندران در روز یکشنبه ابری در ارتفاعات مه آلود، کاهش دما، گاهی با بارندگی، وزش باد و از اواخر روز با کاهش ابر و در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی شده است.
داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۳۳.۸ و سیاه بیشه با ۱۹.۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته یودند.
دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۳۲ درجه سانتی گراد بالایصفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گدَشته تغییر محسوسی نخواهد داشت.
وضعیت دریای خزر نیز در روز جاری همراه با موج کوتاه پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha