برگزاری ۲ هزار دیدار ماهانه با ایثارگران شهرستان‎‌های استان تهران

رباط کریم- ایرنا- معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از برگزاری ماهانه حدود ۲ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در ۱۵شهرستان استان تهران خبر داد و گفت: این دیدارها با هدف احصاء مشکلات و رفع نیازهای ایثارگران انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید رمضان نژاد روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان رباط کریم اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت ایثارگران از رسالت اصلی بنیاد است و برای اجرای صحیح آن و منطبق بر برنامه عملیاتی، این دیدارها هم در سامانه سجایا ثبت می‌شود و هم گزارش تطبیق آن به صورت هفتگی رصد می‌شود.

وی افزود: شهرستان‌های استان تهران به لحاظ وسعت و پراکندگی جمعیت و مهاجرپذیر بودن آن، از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و ۱۲هزار ایثارگر مهمان در شهرستان‌های تابعه گواهی بر این موضوع است.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ پرونده ایثارگری داریم که از این تعداد، ۱۲هزار پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیر بومی است.

برگزاری ۲ هزار دیدار ماهانه با ایثارگران شهرستان‎‌های استان تهران

این مسئول اضافه کرد: عمده درخواست ایثارگران در دیدارهای حضوری و چهره به چهره مربوط به دریافت تسهیلات و مسکن است که با امکانات قانونی و تعهدات بانک‌ها تا حد امکان این نیازها پاسخ داده می‌شود.

وی در خاتمه از بانک‌ها خواست تا در ارائه تسهیلات تکلیفی به ایثارگران در حوزه مسکن، اشتغال و نیازهای ضروری تسریع بخشند.

گفتنی است سعید رمضان نژاد در شهرستان رباط کریم با خانواده شهیدان والامقام «سعید قزلباش»، «محمد رضایی» و «داود جزینی» و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس احمد لطفی دیدار و گفت وگو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha