مسئولان نگاه ویِژه ای به معلولان ورزشکار داشته باشند  
تیم ملی پارابدمینتون بانوان

شیراز-ایرنا- سرمربی شیرازی تیم ملی  پارا بدمینتون بانوان با اظهار اینکه مسئولان نگاه ویژه ای به ورزشکاران معلول داشته باشندٰ، اعلام کرد :‌ هزینه اعزام به مسابقات برون مرزی توسط ورزشکاران پرداخت می شود و فدراسیون بودجه کافی برای اعزام قهرمانان در اختیار ندارد.

منیژه سیاه روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا،‌ افزود:‌ هر چند فدراسیون جهانی یک سال بعد هزینه اعزام را پرداخت می کند اما باز هم با مشکل مواجه هستیم.

وی اضافه کرد:‌ با توجه نرخ دلار اگر بخواهیم در ۶ کلاس رتبه بندی شده فقط نفرات اول را اعزام کنیم هر ورزشکار حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که کفاف بودجه فدراسیون که ۲میلیارد تومان برای ورزشکاران عادی و معلول است را نمی دهد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اردوی خوبی در شیراز بر گزار کردیم که پنج ورزشکار شرکت داشتند و خود را برای مسابقات جهانی پیش رو آماده می کنند.

امیدوار به کسب مقام در مسابقات جهانی

سیاه بیان داشت:‌ سعیده سادات جملی از اصفهان و عارفه اسدی پور از یزد ۲ ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که از دهم تا هجدهم تیرماه جاری در کشور اوگاندا برگزار می شود،‌ هستند.

وی گفت:‌ همچنین در کلاس با ویلچر نیز اقدس زالی پور،‌ فاطمه بلورکش و شادی جهان پناه هر سه از استان فارس هستند که این ورزشکاران هم شهریور ماه سال جاری به مسابقات جهانی مالزی اعزام خواهند شد و این امیدواری وجود دارد که ورزشکاران ما بتوانند مقام کسب کنند.

مسئولان نگاه ویِژه ای به معلولان ورزشکار داشته باشند  
استقبال از ورزشکاران پارابدمینتون در شیراز

به گزارش ایرنا فاطمه بلورکش و اقدس زالی پور ورزشکاران فارس پارسال در رقابت‌های بین المللی فزاع امارات و انتخابی بازیهای پاراآسیایی هانگنژو چین و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب مدال برنز شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha