۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85154158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلاجقه: پروژه‌ای به نام میانکاله وجود ندارد

۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85154158
سلاجقه: پروژه‌ای به نام میانکاله وجود ندارد

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به ویدئوی ساخت پتروشیمی میانکاله گفت: پروژه‌ای به نام میانکاله وجود ندارد و از لحاظ علمی، اقتصادی و نقشه آمایش استان مازندران این پروژه قابل اجرا نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دستگاه های قضایی استان، هم دادستانی و هم مجموعه قضایی استان می خواهیم که این کار را از بُعد قضایی دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: در بحث سد چمشیر و حقابه آن مشکلی نداریم؛ بحث‌ها مربوط به کیفیت آب است و کیفیت آب را خودمان نمونه‌گیری می‌کنیم. 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ما در بحث سد چمشیر و حقابه آن مشکلی نداریم، گفت: حقابه چمشیر بر اساس محاسبه‌ای که انجام شده، داده می شود.

سلاجقه افزود: بحث‌ها درباره این سد مربوط به کیفیت آب است؛ کیفیت آب را جدای از اینکه وزارت نیرو کار خود را انجام دهد، محیط زیست نیز به عنوان دستگاه‌ ناظر این کار را انجام خواهد داد.

وی عنوان کرد: با توجه به تراز آبگیری که تاکنون انجام شده، آب سد به لحاظ کیفیت در تراز مناسبی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha