آغاز پویش "عید تا عید" به نفع مددجویان بهزیستی

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور آغاز پویش "عید تا عید" به نفع مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی کشور در آستانه عید سعید قربان نسبت به جذب، دریافت نذورات و هدایای مردمی به نفع مددجویان تحت‌پوشش از تاریخ ۸ لغایت ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربوبی روز چهارشنبه افزود: سازمان بهزیستی کشور هر ساله در ایام اعیاد ماه ذی الحجه پویش "عید تا عید" را از عید سعید قربان تا عید غدیر خم با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در اقصی نقاط کشور برگزار می کند و مهمترین هدف از برگزاری این پویش، تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در استان‌ها است.

وی اضافه کرد: در این پویش خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را در عید قربان از طریق ادارات کل بهزیستی استان‌ها، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و همچنین مجتمع‌ها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته در این ایام ۹۳ میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی داشتیم که امیدواریم با همراهی و همیاری مردم امسال هم از این مشارکت مردم خیر و نیکوکار استفاده کنیم.

ربوبی یادآور شد: خیرین می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را در این ایام و پویش از طریق ارسال کد دستوری #۱۲۳* یا واریز و انتقال وجه به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی یا از طریق نرم‌افزار موبایلی ۷۲۴ به سازمان بهزیستی کشور و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اهدا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha