۷ تیر ۱۴۰۲، ۰:۵۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85153673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر راه و شهرسازی: خانه‌های خالی ساماندهی و عرضه شود

کاشان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر خانه‌های زیادی ساخته و خالی بماند نمی‌توانیم در این خصوص بی تفاوت باشیم چون این اماکن باید ساماندهی و عرضه شود چون این مهم در کاهش قیمت مسکن اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر اردستان به ویژه شهید طباطبایی نژاد نخستین نماینده مردم شهرستان اردستان و کوهپایه در مسجد جامع اردستان افزود: بعضی از مشاوران املاک در قیمت سازی کاذب دخیل هستند.

به گفته وی، دولت در این خصوص سکوت نمی‌کند و اگر بنگاهی قانون و سقف اجاره را لحاظ نکند، با آن بنگاه طبق قانون برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان قوه قضاییه فرمودند باید موضوع اسناد رسمی اموال غیرمنقول، قانون قطعی شود و این اتفاق بزرگی است چون یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما اسناد غیررسمی زمین و ملک بود و اگر مبنای معاملات اموال غیرمنقول و ملک سند رسمی باشد بسیاری از سوداگری ها از بین می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد:ما وارث چندین سال بی توجهی به ساخت مسکن در کشور هستیم، امروز به لطف خدا با قدرت در حال فعالیت در این حوزه هستیم.

بذرپاش گفت: در دولت سیزدهم با تمام وجود بدنبال رفع مشکل مردم در بحث ساخت مسکن هستیم، بازار مسکن در گذشته رها شده بود و هرکسی به هرقیمتی مسکن می‌فروخت که ما بدنبال ساماندهی این حوزه هستیم.

وی افزود: در حوزه راه آسفالت ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی در این منطقه امروز افتتاح شد و دستور آغاز آسفالت راه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان هم صادر شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام خمینی(ره) آحاد ملت ایران را با خود همراه کردند و این ملت برای اسلام و انقلاب هزینه می دهند، امام راحل(ه) با اخلاص شاگردانی همچون شهید بهشتی، حاج قاسم، باهنر و رجایی تربیت کردند.

وی اظهار کرد: کسی که در وقت خود امام زمان خود را یاری کند فردی چون شهید بهشتی می‌شود به این شخصیت بیشترین تهمت ها از طرف منافقان زده شد اما سنت خدا بر این است که یاران خود را ماندگار می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مسیر الهی فقط مربوط به یک دوره تاریخی نبوده بلکه برای همیشه جاری است، شهید بهشتی در زمانی که به قدرت رسید هم روحیات مردمی اش را حفظ کرد.

بذرپاش گفت: امروز اگر جنگی رخ دهد، چندین برابر دوران جنگ تحمیلی افراد به جبهه می‌روند رویش های انقلاب زیاد است.

وی افزود: مدیریت مقام معظم رهبری مثل مدیریت امام راحل(ره) است، معظم له در سخت ترین شرایط کشتی انقلاب و ملت ایران را در مسیر انقلاب هدایت می‌کنند و در دولت تلاش ما حرکت در مسیر انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شهید نورالله طباطبایی نژاد در نخستین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان اردستان و کوهپایه به مجلس راه یافت و سرانجام در انفجار ۷ تیر ۱۳۶۰ در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران همراه با آیت الله دکتر بهشتی به شهادت رسید و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز به منظور افتتاح باند دوم زواره - اردستان و اهدای قرارداد واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت به یک هزار و ۱۰۰ خانواده در ۱۳ شهر اصفهان و همچنین شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای هفم تیر وارد اردستان شد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha