۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85153090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد مرکز استعدادیابی نیاز اولویت‌دار تیراندازی گلستان است

گنبدکاووس- ایرنا- سرپرست هیات تیراندازی گلستان ایجاد مرکز استعدادیابی را لازمه توسعه این رشته ورزشی استان دانست و گفت: طبق وعده مسوولان استان، این مرکز به همراه پایگاه قهرمانی رشته تیراندازی از منابع دومین سفر رییس جمهور به گلستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، تقی ایزد روز سه‌شنبه در مراسم معارفه سرپرست هیات تیراندازی گنبدکاووس اظهارکرد: امکانات تیراندازی گلستان قدیمی و فرسوده است که تلاش می‌کنیم با همکاری مدیران استانی و جذب اعتبار بتوانیم درخواست‌های حداقلی ورزشکاران را برآورده کنیم.

وی گفت: هیات‌ تیراندازی در تمام شهرهای گلستان فعال است و در چند روز اخیر ۷۰ درصد چارت سازمانی آن تعریف شد.

ایزد طبق آخرین اطلاعات سال ۱۴۰۱ تعداد ورزشکاران این رشته در گلستان را بیش از هزار و ۳۰۰ اعلام و بیان کرد: تلاش داریم برای شناسایی و ساماندهی فعالان این رشته که به طور قطع بیشتر از این آمار است، مرکز استعدادیابی هرچه زودتر راه اندازی شود.

وی افزود: بیشترین فعالیت در رشته تیراندازی استان به دلیل مناسب نبودن فضاهای سالنی مربوط به اهداف پروازی است.

ایجاد مرکز استعدادیابی نیاز اولویت‌دار تیراندازی گلستان است

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس هم اولویت شهرستان را ساماندهی هیات‌های ورزشی بر پایه روسای فعال برای جذب اعتبار و آگاه به ظرفیت‌ها دانست و گفت: بنا داریم افرادی در راس هیات‌ها قرار گیرند که یا خود بتوانند اعتبار لازم را برای رفع مشکلات تامین کنند یا توانایی استفاده از ظرفیت‌ها شهرستان و جذب منابع را داشته باشند.

ساسان معین افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای ورزشی، همکاری لازم برای ورود بخش خصوصی با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف در قالب ماده ۲۷ و مولد سازی به منظور سرمایه گذاری در رشته‌های مختلف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: «کیوان سرکاری» که به عنوان سرپرست هیات تیراندازی گنبدکاووس انتخاب شد یکی از این سرمایه گذاران علاقمند به ورزش محسوب می‌شود که قول ساخت سالن تیراندازی با ظرفیت ۱۰ خط الکترونیک و سایت تیراندازی برای اهداف پروازی در اطراف شهرستان را داده است.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: با تامین زمین از منابع ملی و ایجاد این سایت تیراندازی، گنبدکاووس به یک پایگاه کشوری در رشته تیراندازی تبدیل می‌شود و جوانان بیشتری در این رشته فعالیت خواهند کرد.

۲۰ ورزشکار گنبدی عضو ثابت تیم‌های ملی

معین گفت: ۳۰ ورزشکار گنبدکاووس امسال به اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند و ۲۰ ورزشکار هم عضو ثابت تیم‌ ملی هستند.

وی افزود: ورزشکاران گنبدی از ابتدای امسال تاکنون در رویدادهای مختلف توانستند ۱۵ مدال ملی و پنج مدال فراملی کسب کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس افتتاح آکادمی والیبال (خانه والیبال) و سالن ورزشی روستاهای داشلی برون و گدم آباد را از برنامه‌های امسال دانست و گفت: تاکنون ۹۳ میلیارد ریال برای ساخت خانه والیبال هزینه شده و ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و بهره برداری آن لازم است که طبق برنامه ریزی از محل مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور تامین می‌شود.

معین بیان کرد: ساخت خانه والیبال به عنوان شاخص‌ترین پروژه‌ ورزشی گنبدکاووس از ۱۲ سال پیش آغاز شده و هم اینک ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم امسال شاهد بهره برداری از آن باشیم تا این شهرستان به بهترین نحوه میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی را بر عهده گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۹۳۰ ورزشکار در قالب ۴۰ هیات ورزشی در گنبدکاووس ساماندهی شدند، گفت: امسال برای کمک به هیات‌های ورزشی شهرستان ۲ میلیارد ریال اعتبار در اختیارشان قرار گرفته است.

ایجاد مرکز استعدادیابی نیاز اولویت‌دار تیراندازی گلستان است

به گزارش ایرنا، در نشست امروز کیوان سرکاری به عنوان سرپرست هیات تیراندازی گنبدکاووس معرفی شد.

شروع فعالیت هیات تیراندازی گلستان از سال ۱۳۷۸ در ۲ بخش آقایان و بانوان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha