بازیکن اسبق استقلال: مربیان داخلی مورد توجه رسانه ها نیستند

تبریز - ایرنا - بازیکن اسبق تیم های تجارت و استقلال تهران با بیان اینکه مربیان جوان و تحصیلکرده ای در فوتبال کشور وجود دارند که از اهلیت فنی بسیار بالایی برخوردارند، گفت: متاسفانه این مربیان کمتر مورد توجه رسانه ها هستند و شرایط برای ارایه توانمندی ها و شایستگی های این مربیان یکسان نیست.

شهرام خیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در ملکان اظهار کرد: این در صورتی است که اصل شایسته سالاری ایجاب می کند که فضا برای ارائه توانمندی های شایستگان در تمام نقاط ایران مهیا و یکسان باشد.
وی که از شاگردان حسن روشن و مجید جلالی و دارای مدرک مربیگری از کنفدراسیون آسیاست و دوره های بین المللی را در کشور های هلند و آلمان گذرانده است، ادامه داد: از چند باشگاه لیگ یکی و یک تیم شهرستانی برای سرمربیگری پیشنهاد دارم و دوست دارم در فصل پیش رو از تجربیاتم در این تیم ها استفاده کنم.

خیری ادامه داد: انتخاب کادر فنی ، حساس ترین مرحله در بستن یک تیم قوی است و اگر کادر فنی و سرمربی تیم بر اساس ضوبط و توانمندی ها باشد به طور یقین این مربی و کادر فنی تیمی مقتدر روانه مسابقات خواهد کرد.

وی از بردن نام تیم هایی که به وی پیشنهاد سرمربیگری داده اند، امتناع کرد و گفت: نظرات و برنامه ام را به تیم ها ارایه کرده ام و اصلی ترین شرط من، آزادی عمل در انتخاب بازیکنان و دستیارانم در تیم است و هر باشگاهی این شرط را مهیا کند من مشکلی برای همکاری نخواهم داشت.

تیرماه سال گذشته بود که شهرام خیری با حکم رییس فدراسیون فوتبال دانش آموزی کشور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی انتخاب و مشغول به کار شد.

وی از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۹۱ به عنوان بازیکن در تیم های مطرح کشور همچون بانک تجارت ، نفت و استقلال تهران و تیم ملی جوانان بازی کرده است.

خیری، از سال ۱۳۹۳ به بعد به عنوان مربی فعالیت فوتبالی خود را ادامه داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha