آبی‌تر از هرآبی؛ هم‌نشین «استراماچونی» در نیمکت نساجی

ساری- ایرنا- "مارکو کاسر"‌ مربی اسبق استقلال تهران و دستیار استراماچونی با نظر سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی به کادر فنی این تیم در کنار حنیف عمران زاده و اشکان نامداری به عنوان آبی پوشان سابق پایتخت اضافه شد تا خانه تکانی های درودگر در شهر خسته همچنان پررونق ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌مارکو کاسر ایتالیایی با نظر سیدمهدی رحمتی و بعد از توافق با صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، به مدت ۲ فصل به‌عنوان مربی بدنساز به نساجی مازندران پیوست.

کاسر بعد از حضور در استقلال و همکاری با آندره‌آ استراماچونی، فصل گذشته نیز در تیم تراکتور حضور داشت که حالا تصمیم گرفت راهی نساجی مازندران شود و سومین فعالیت خود در یک تیم ایرانی را تجربه کند.

مارکو کاسر در تیم «والتا» کشور مالت، قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را تجربه کرده و در تیم «اسفاکس تونس» نیز ۲ فصل حضور داشت که با این تیم تا مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های باشگاهی آفریقا پیش رفت و در ادامه در تیم «برکیکارا» در پرمیر لیگ کشور مالت در مرحله مقدماتی لیگ اروپا حضور پیدا کرد.

آبی‌تر از هرآبی؛ هم‌نشین «استراماچونی» در نیمکت نساجی

این مربی بدنساز در حالی به نساجی مازندران اضافه شد که سید مهدی رحمتی پیش از این اشکان نامداری را به‌عنوان مربی بدنساز و حنیف عمران‌زاده و حامد شیری را به‌عنوان دیگر دستیاران خود به طور رسمی اعلام کرده بود

رحمتی پس از حذف تعدادی از بازیکنان سابق تیم نساجی مازندران و با در اختیار گرفتن بازیکنان جدید سعی دارد با ترکیبی جدید و نیروهای تازه نفس و جوان فصل جدید فوتبال را آغاز کند.

وی پس از در اختیار گرفتن سکان سرمربی گری این تیم قدیمی مازندران به ادامه فعالیت تعدادی از بازیکنان نساجی مازندران که فصل گذشته این تیم را همراهی می کردند پایان داد و در تازه‌ترین جابجایی‌های صورت گرفته جدایی کریم اسلامی و رضا جعفری از نساجی قطعی شد.

کریم اسلامی بیشتر در نوک خط حمله به میدان می‌رفت و فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌ها نتوانست همانند فصل قهرمانی تیم در جام حذفی گل‌زنی کند و رضا جعفری هم بیشتر در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کرد.

آبی‌تر از هرآبی؛ هم‌نشین «استراماچونی» در نیمکت نساجی

در روزهای سپری شده مهدی رحمتی برای برطرف کردن نقطه ضعف تیمش در فاز تهاجمی محمد رضا آزادی را از تیم آلومینیوم اراک به خدمت گرفت. همچنین قرارداد صابر حردانی و فرزاد زامهران تمدید شد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده دست کم یکی دو بازیکن دیگر در خط حمله و کناره‌ها به ترکیب تیم اضافه شوند.

کریم اسلامی به همراه حامد شیری و علیرضا حقیقی سه بازیکنی بودند که فصل گذشته به تناوب بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو می‌بستند که حالا هر سه در ترکیب فصل آینده تیم جایی ندارند.

مظاهری که با عقد قراردادی راهی نساجی شد، باید زیر دست یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر همکاری کند.

آبی‌تر از هرآبی؛ هم‌نشین «استراماچونی» در نیمکت نساجی

از سویی دیگر درودگر در کنار مظاهری، در نقل و انتقالات تابستانی محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده را به خدمت گرفته و قرارداد حسین زامهران را تمدید کرده است و همچنین با یک بازیکن دیگرش برای ادامه همکاری به توافق نهایی دست یافت.
صابر حردانی که طی یک سال و نیم اخیر در نساجی مازندران عضویت داشته و عملکرد خوبی به‌عنوان وینگر و مدافع کناری در این تیم ارائه داده بود، دوباره با این باشگاه توافق کرد و قرارداد جدیدی به امضاء رساند.
حردانی که در دور رفت لیگ بیست و یکم ۱۲ بار به میدان رفت و قهرمانی جام حذفی را همراه با نساجی مازندران به دست آورد و در فصل اخیر نیز ۲۴ بار در لیگ برتر برای سرخ‌پوشان قائم‌شهری به میدان رفت، قراردادش با این باشگاه را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.
در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.

‌رحمتی نوک پیکان تغییرات را به سمت ترکیب کادر فنی نساجی مازندران سوق داده است.

با این حال صادق درودگر مدیرعامل نساجی مازندران در کنار سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری آبی پوشان اسبق لیگ برتر ایران در قامت سرمربی و مربیان این تیم با رشید مظاهری برای سنگربانی تیم قائمشهری قرارداد امضا کرد تا هوای شهر خسته این روزها آبی تر از هر زمان دیگری باشد.

مارکو کیسر ایتالیایی با نظر سید مهدی رحمتی و بعد از توافق با صادق دروگر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران به مدت ۲ فصل به عنوان مربی بدنساز به این تیم پیوسته است.

کیسر بعد از حضور در اتسقلال و همکاری با استراماچونی، ‌فصل گذشته در تیم تراکتور حضور داشت.

آبی‌تر از هرآبی؛ هم‌نشین «استراماچونی» در نیمکت نساجی

وی سابقه کار در تیم های " بلونو کالیچو" از سری دی جوانان تا سی ۲ "‌سالرنیتانا کالچیکو"‌ در سری سی ۱، ‌هشت فصل در "‌نوارا"‌تا سری سی ۱ و "‌برتی"‌از سی بی تا آ و ۲ فصل حضور در یک تیم فوتسال در سری سی و بی ایتالیا در کارنامه دارد.

مارکو کیسر همچنین در تیم "‌والتا"‌کشور مالت، ‌قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

وی در تیم "‌اسفاکس تونس"‌نیز ۲ فصل حضور داشت که با این تیم تا مرحله نیمه نهایی رقابت های باشگاهی آفریقا پیش رفت و در ادامه در تیم " برکیکارا"‌در پرمیر لیگ کشور مالت در مرحله مقدماتی لیگ ارواپا حضور پیدا کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha