۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 85152417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر مقام آمریکایی به سرزمین های اشغالی؛ امنیت سایبری در دستور کار

نیویورک – ایرنا- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که یک مقام ارشد این وزارتخانه در امور فضای سایبری وسیاست دیجیتال از امروز به سرزمین های اشغالی سفر می کند که موضوع امنیت سایبری در دستور کار او قرار دارد.

به گزارش ایرنا، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد: ناتانیل سی فیک، سفیر آمریکا در امور فضای سایبری و سیاست دیجیتال، از ۲۶ تا ۲۹ ژوئن ۲۰۲۳ به اسرائیل سفر خواهد کرد. هدف وی از این سفر شرکت در هفته سایبری اسرائیل بوده و او قرار است با همتایان اسرائیلی و نمایندگان بخش خصوصی آمریکا و اسرائیل دیدار کند.

به گفته وی، لیزل فرانتس معاون دستیار وزیر امنیت فضای سایبری بین‌المللی آمریکا، همراه فیک در این سفر خواهد بود تا در هفته سایبری اسرائیل و در سیزدهمین سالگرد رویداد بین‌المللی امنیت سایبری شرکت کند.

سخنگوی وزارت خارجه امریکا ادامه داد: فیک در تعامل دوجانبه و سخنرانی رسمی خود در مورد تلاش های ایالات متحده آمریکا برای اجرای یک چشم انداز مثبت فضای سایبری امن از طریق همکاری با متحدان و شرکای خود در منطقه با هدف ایجاد فضای مجازی قابل دفاع، انعطاف پذیر و قانونی بحث خواهد کرد.

میلر اضافه کرد که این مقام وزارت خارجه آمریکا همچنین با مقامات کابینه اسرائیل دیدار خواهد کرد تا در مورد همکاری در زمینه فناوری و امنیت سایبری گفتگو کند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha