۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85151547
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده اسدآباد: گره‌های کور دولت قبل با سیاست سازنده دولت سیزدهم باز شد

همدان- ایرنا- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و گره‌های کوری از دولت قبل باقی مانده بود که به نظر حل آنها سخت می‌آمد، اما با سیاست سازنده دولت سیزدهم و تعامل خوب با مجلس، این گره‌ها باز شد.

"کیومرث سرمدی" در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته از عمر دولت سیزدهم، شاهد گشایش‌هایی در زمیته‌های مختلفی همچون دیپلماسی فعال، ارتباط با دنیا و گشودن گره‌های کور با هم‌افزایی دولت و مجلس بودیم.

وی افزود: شروع به کار دولت سیزدهم و مجلس با مشکلات عدیده‌ای همزمان بود که از گذشته همچون سوء مدیریت، خالی بودن خزانه، همه‌گیری کرونا و گرفتاری‌های فراوانی وجود داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه تجارت، صادرات، واردات، فروش نفت و برگشت بخشی از مطالبات ما از کشورهای مختلف با تلاش‌های دولت سیزدهم، فاکتورهایی است که بارقه‌های امید در مسیر پیشرفت را نشان می‌دهد.

سرمدی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در این مدت موفق عمل کردند، اما مشکلات و گرفتاری‌ها به اندازه‌ای زیاد است که آثار مثبت و نمایان شدن آن، به خصوص معیشت مردم، اشتغال و چیزی که مردم باید احساس کنند، زمان می برد.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نه چندان دور فعالیت‌های خوبی که از آنها تحت عنوان گشایش یاد می‌کنیم، مردم تاثیر آن را به صورت ملموس ببینند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی با یک نگاه اجمالی می‌بینیم دیپلماسی فعال با عملیات میدانی منطقی که دولت سیزدهم داشت، به هم گره خورده و ماحصل آن، ارتباطات گسترده‌ای است که دنیا با جمهوری اسلامی برقرار کرده است.

سرمدی به ارتباط ایران با جهان، کشورهای عربی، همسایگان، شرق دور، آمریکای لاتین و آسیا اشاره کرد و افزود: امروز برخوردی که دنیا با گروه تروریستی و آدم‌کش منافقان می‌کند، رهاورد بسیار مهم نظام جمهوری، خون شهدا و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha