نام نویسی در جشنواره‌های جوان و بین‌المللی و نوآوران خوارزمی آغاز شد

تهران- ایرنا- روند نام نویسی و پذیرش طرح در سی‌وهفتمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی، بیست‌وپنجمین دوره جشنواره جوان و دومین دوره جشنواره نوآوران و فناوران جشنواره خوارزمی آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، جشنواره خوارزمی یک جشنواره علمی است که از سال ۱۳۶۶ بنا نهاده شد و توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش ‌های بین‌الملل و جوان برگزار می‌شود، برای اولین بار در سال گذشته بخش نوآوران و فناوران نیز به این جشنواره افزوده شد.

علاقه‌مندان به شرکت در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی تا پایان شهریور ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ثبت‌نام کنند.

طرح‌های قابل پذیرش باید در گروه‌های تخصصی؛ زیست فناوری، امنیت غذایی، بحران آب و کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع و مدیریت هوشمند فناوری، مواد، متالوژی، نانو فناوری، فناوری اطلاعات، عمران، معماری و شهرسازی، هوافضا، هنر، فناوری های شیمیایی، هوش محاسباتی و فناوری کوانتوم، مکانیک، برق و کامپیوتر و طرح موفق در تولید ملی است.

نام نویسی در جشنواره‌های جوان و بین‌المللی و نوآوران خوارزمی آغاز شد

طرح‌های برگزیده باید در پنج محور؛ شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و فناوری ابتکار به جشنواره‌های خوارزمی ارائه شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir با مراجعه به سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمی بخش "ثبت‌نام/ورود به پنجره واحد" برای ارائه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف کنند. قبل از شروع فرآیند ثبت نام و ارایه طرح ، راهنمای مربوط به نام نویسی را مطالعه کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha