حضور ۱۱ واحد فناور کردستان در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ

سنندج- ایرنا- بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس از چهار سال وقفه با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» در تهران افتتاح شد و ۱۱ واحد فناور از استان کردستان هم در این نمایشگاه شرکت دارند.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه که از امروز یکشنبه تا هفتم تیرماه دایر است، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان «فراز کاوش آبیدر، برق رسانی مهاجران بایوه، ذهن ابزار گستر رهاورد غرب، طبیاد هوژان یاران، پارس پرداز سپهر آبیدر زاگرس، آوا آرگون راد، نوآفرینان آداک ژرفا، سلامت گشت نیشتمان، موج گل آذین وانای، کاوش هوشمند کارا و واقعیت گستر» نیز نمایندگان پارک علم و فناوری کردستان در این نمایشگاه هستند.

الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و غرفه پارک علم و فناوری کردستان به مساحت ۸۱ متر مربع در سالن ۳۵ آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.

در این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود، در کنار شرکت‌های داخلی، ۵۰ شرکت خارجی نیز از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha