۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85151036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح استانداردسازی پیست موتورسواری همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- طرح استانداردسازی پیست موتورسواری همدان به عنوان یکی از مهمترین پیست‌های مسابقه‌ای کشور آغاز شد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان در این باره گفت: تکمیل عملیات عمرانی پیست موتورسواری مجموعه ورزشی شهید مفتح شهر همدان امسال به سرانجام می‌رسد.

حسین خورشیدکوکبیان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: دستگاه ورزش حمایت‌های خوبی در روند تکمیل پیست موتورسواری داشته و در تلاش هستیم قبل از پایان فصل مسابقات، مسیر این مجموعه را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های پیست موتورسواری مجموعه شهید مفتح همدان در کشور کم نظیر است و فضای بسیار خوبی را برای توسعه و استانداردسازی در این مجموعه داریم.

خورشید کوکبیان با اشاره به برگزاری همایش خودروهای کلاسیک در همدان گفت: این همایش در حال برنامه ریزی است و در فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی از گردهمایی فعالان رشته اتومبیلرانی "درگ" در همدان خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف استعدادیابی و شناخت هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود، مسابقات تدارکاتی به صورت آزمایشی در پیست شهید مفتح همدان برگزار شد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان خاطرنشان کرد: این رشته زیرمجموعه اتومبیلرانی نیاز به زیرساخت مناسب در مسافت طولی دارد و در تلاش هستیم تا پیست مورد نیاز این رشته را ایجاد کنیم.

طرح استانداردسازی پیست موتورسواری همدان آغاز شد

ممنوعیت تردد موتورهای مسابقه‌ای در همدان

خورشیدکوکبیان در ادامه گفت: تردد هرگونه موتورسیکلت‌های ورزشی – مسابقه‌ای در مسیرهای مختلف کوهستانی، روستایی و معابر شهری ممنوع است.

وی اضافه کرد: در صورت توقیف این موتوسواران، هیات موتوسواری و اتومبیلرانی همدان هیچ گونه مسؤولیتی را نمی‌پذیرد و براساس ابلاغ مسئولان اجرایی، صدور برگه درخواست ترخیص از سوی این هیات ممنوع است.

کوکبیان ادامه داد: به زودی نسبت به ساماندهی موتورهای مسابقه‌ای سطح همدان اقدام خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha