استاندارد دوگانه اصلاح‌طلبان در برخورد با بانی وضع موجود و دولت مردمی

تهران- ایرنا- نایب رییس شورای شهر تهران اظهارات اخیر سعید حجاریان را یک طنز سیاسی خواند و با اشاره به بیانیه برخی دانشجویان در دی ماه سال ۹۶ در مورد استعفای حسن روحانی گفت: وقتی عده‌ای از تشکل های دانشجویی ناکارآمدی‌های دولت روحانی را مطرح و خواستار استعفا شدند، همین جریان با واکنش های دیکتاتوری راه استعفا برای یک دولت ناکارآمد را بست.

«پرویز سروری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با اظهارات اخیر سعید حجاریان اظهار داشت: برآورد شخصی من این بود که جریان اصلاحات این اتفاقات را رقم خواهد زد و به تحلیل های «مَن در آوردی» روی خواهند آورد؛ زیرا دولت در حال رسیدن به قله هایی است که وعده آن را به مردم داده بود.

وی در ادامه با اشاره به دیپلماسی عزتمندانه در دولت سیزدهم، خاطر نشان کرد: دولت در سیاست خارجی امروز تقریبا رکورد موفقیت را کسب کرده است. در دوران تاریکِ ۸ ساله دولتِ روحانی در سیاست خارجی دیپلماسی التماسی و منفعلانه را شاهد بودیم که نه تنها کوچک‌ترین امتیازی از غرب کسب نکردیم بلکه تعاملات کشور با همسایگان دچار مشکل شد و تمام کشورهای همسایه عملاً به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران روی آوردند و شرایط به صورت بدی در حال گسترش بود.

نائب رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان، ضد انقلاب ها، آمریکایی ها و اسرائیلی با استفاده از ظرفیت های عظیم دلاری کشورهای منطقه و رسانه‌های عظیم نظام سلطه و غرب در اغتشاشات تلاش کردند که کشور را منزوی کنند و براندازی را در ایران شکل دهد اما تیر آنها به سنگ خورد.

رئیسی خصومت کشورهای همسایه و منطقه با ایران را برطرف کرد

سروری با بیان اینکه آیت الله رئیسی دولت را با یک اقتصاد رو به فروپاشی و بدهی نجومی و یک خزانه خالی تحویل گرفت، تصریح کرد: دولت سیزدهم با این شرایط در طی دوسال یک رکورد و موفقیت را به ثبت رساند و توانست کشورهای منطقه را که روزی دشمن ایران بودند، به نوعی متحد خود کند؛ کشورهایی مثل امارات و عربستان امروز در صدر ارتباط و تعامل با جمهوری اسلامی قرار دارند و عملا زمینه‌های خصومت های بین ایران و کشورهای منطقه برطرف شده است.

چراغ سبز کشورهای اروپایی به جمهوری اسلامی

رئیس شورای عالی استان ها عنوان کرد: ایران مجدداً قراردادهای تجاری و گازی خود را با ترکمنستان منعقد کرده و از همه مهم تر اینکه آلبانی که مامن تروریست های منافق بود، امروز به دشمن اصلی منافقین درآمده و یک تهاجم‌ گسترده علیه این تروریست‌های حرفه‌ای شکل گرفته است.

سروری در ادامه افزود: در چنین شرایطی حتی فرانسه اجازه نمی‌دهد همایش سالانه منافقین در آنجا برگزار شود و کشورهای غربی که در خصومت با ایران سر از پا نمی‌شناختند امروز به نوعی چراغ سبز به جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد.

وی ساماندهی بیش از ۵۰ درصد بدهی‌های به جامانده از دولت قبل و تسویه و پرداخت نیمی از آن را از دیگر موفقیت های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: دولت رئیسی شرایط اقتصادی را به ثبات نزدیکتر کرده و هر روز موفقیت‌های زیادی را به انجام‌ می‌رساند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دولت یک اقدام جامع الاشراف را در عرصه های مختلف در پیش گرفته است، اظهار کرد: دولت مردمی حدود هفت دهک جامعه را که دچار محرومیت هستند، مورد پشتیبانی جدی قرار داده تا اقدامات با ثبات اقتصادی خود را سامان دهد.

سروری افزود: در عرصه های مختلف مثل احیای دریاچه ارومیه، دولت با اقتدار و سه شیفت پای این قضیه ایستاد و این دریاچه خشک شده را بار دیگر احیا کرد ضمن آنکه در سایر زمینه‌ها نیز شاهد اقدامات قاطع دولت هستیم.

تحلیل های فلج برخی سران اصلاحات نماد از هم پاشیدگی آنهاست

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: موشک فراصوت فتاح که به تازگی رونمایی شد، قدرت بازدارندگی ایران را به خوبی نشان می‌دهد و کشورهای متخاصم کار دستشان آمده که برگ برنده در دست جمهوری اسلامی است.

سروری تاکید کرد: شاید علت عمده ای که امروز کشورهای منطقه، کشورهای غربی و آمریکایی‌ها پیام توافق موقت با ایران را می دهند از این جهت است که متوجه شده اند ایران یک کشور امن و با ثبات است و به خوبی می‌تواند توطئه های دشمن را با قدرت خود برطرف کند.

فریادهای حجاریان یک طنز سیاسی است

سروری سخنان اخیر سعید حجاریان در روزنامه اعتماد را یک طنز سیاسی خواند و متذکر شد: طبیعی است این صداهای عجیب غریب در اوج موفقیت دولت آیت الله رئیسی از سوی برخی جریان ها به گوش برسد و عده‌ای فریاد استعفا سردهند؛ به نظر من این حرف ها و اظهارات یک طنز سیاسی است و نماد از هم‌پاشیدگی و تحلیل های فلجی است که امروز برخی از سران اصلاح طلب به آن دچار شده اند و بغض و کینه خود را از موفقیت دولت را اینگونه نشان می دهند.

واکنش دیکتاتور مآبانه جریان اصلاحات به ماجرای استعفای روحانی در سال ۹۶

وی با اشاره به بیانیه برخی دانشجویان در دی ماه سال ۹۶ مبنی بر استعفای حسن روحانی رییس جمهور دولت دوازدهم یادآور شد: در دولت متبوع همین آقایان، وقتی عده ای از تشکل‌های دانشجویی ناکارآمدی های دولت را مطرح کردند و خواستار استعفای رییس جمهور وقت شدند، همین جریان با برانگیختگی و واکنش های دیکتاتور مآبانه راه استعفا برای یک دولت ناکارآمد را بست.

سروری گفت: امروز افکار عمومی چه توقعی از این تحلیل و برداشت غلط و منفعلانه دارد در حالی که موفقیت‌های دولت سیزدهم را می بیند اما عده‌ای در سال انتخابات مجلس و در سالگرد انتخابات ۱۴۰۰ رئیسی را به ناکارآمدی متهم می کنند.

رهایی دولت سیزدهم از حصاری که دولت قبل ایجاد کرد

سروری تاکید کرد: برخی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی هستند و می خواهند ایمان و امید مردم را به سیاهی بکشانند، ولی دیر شده است و دولت سیزدهم توانسته خود را از حصار و زندانی که دولت روحانی برایش ایجاد کرده بود، نجات دهد.

نائب رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از اغتشاشات 1401 مردم به صورت معناداری در برنامه های پرشکوه تجمعی شرکت کردند تا نماد مردم سالاری جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند که نمونه‌های آن را در راهپیمایی روز قدس، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن و تجمعات امام رضایی‌ها شاهد بودیم؛ به دشمنان اعلام می کنم که دیر نخواهد بود در روز غدیر هم به تماشای همایش و جلوه ای از عظمت حضور مردم در دفاع از جمهوری اسلامی و ایمان و امید بنشینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha