۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 85150086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمیر و رسانه‌ها شاید این هفته!

۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 85150086
دمیر و رسانه‌ها شاید این هفته!

تهران- ایرنا- پس از مدت‌ها بی‌خبری از تیم ملی بسکتبال ایران به نظر می‌رسد مسوولان فدراسیون در نظر دارند فرصتی را برای رسانه‌ها مهیا کرده تا در جریان روند آماده‌سازی این تیم قرار بگیرند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران این روزها در سکوت خبری دنبال می‌شود و با آنکه نزدیک به سه هفته از دور جدید تمرینات این تیم می‌گذرد اما هنوز رسانه‌های خبری امکان حضور در این تمرینات را ندارند.

پس از تغییر و تحولات انجام شده در راس کادر فنی تیم ملی و حضور هاکان دمیر در تهران، هیچ خبری از تمرینات این تیم به گوش نرسید و به هر دلیلی بود مسوولان فدراسیون شرایط و فضای حضور رسانه‌ها در تمرینات این تیم را مهیا نکردند اما الان و پش از سه هفته به نظر می‌رسد قرار است در روزهای پایانی این هفته زمانی برای این موضوع در نظر گرفته شود تا در نهایت خبرنگاران بتوانند در جریان برنامه‌های تیم ملی قرار بگیرند.

اینکه چرا تا امروز چنین فرصتی مهیا نشده را باید از مسوولان فدراسیون جویا شد اما شاید آنها در این مدت به دنبال آن بودند تا سرمربی جدید تیم ملی با شرایط و فضای کار در ایران آشنا شده و به نوعی این فرصت را مهیا کنند تا او و تیم ملی در فضایی آرام و به دور از حاشیه کار خود را دنبال کنند. نکته قابل تامل در این میان آن است که روی سایت فدراسیون بسکتبال نیز تا امروز تنها چند عکس آنهم از نخستین تمرین تیم ملی بسکتبال منتشر شده که بدون شک این هم با سیاست‌های جدید مسوولان این فدراسیون مطابقت دارد.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی در شرایطی آغاز می‌شود که همه تیم‌های راه یافته به این رویداد در حال آماده‌سازی خود بوده و در صدد هستند تا در این آوردگاه جهانی، بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. از سویی دیگر با توجه به اینکه در این مسابقات بهترین تیم آسیا جواز حضور در المپیک را کسب خواهد کرد مدعیان قاره پهناور نیز به دنبال حضوری جدی و قاطعانه در این رویداد هستند چرا که نمی‌خواهند فرصت حضور در المپیک را از دست بدهند.

تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های راه یافته به جام‌جهانی بسکتبال این روزها سرگرم آماده سازی خود است، تیمی که ۱۸ خردادماه با معرفی کادرفنی جدید وارد مرحله تازه‌ای از دوران حرفه‌ای خود شد و از ۲۰ خردادماه نیز با هدایت هاکان دمیر تمریناتش را در تهران و در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرد.

امیدوارم با حضور خبرنگاران در این برنامه خبری، سکوت مسوولان فدراسیون بسکتبال شکسته شده و مانند قبل شاهد حضور پررنگ آنها در فضای رسانه‌ای باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha