نقاط ضعف و قوت لیگ بسکتبال در نشست مدیران عامل باشگاه‌ها بررسی می‌شود

تهران- ایرنا- سازمان لیگ بسکتبال در نظر دارد در نشست با مدیران عامل باشگاه‌ها، نقاط ضعف و قوت این لیگ را بررسی و سپس موارد مطرح شده را تصویب کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مسوولان سازمان لیگ بسکتبال در نظر دارند با هدف بررسی شرایط، ارائه راه‌کارها و بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ این رشته، نشستی را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های این رشته برگزار کنند. بر این اساس سازمان لیگ بسکتبال روز دوشنبه و از ساعت ۱۰ صبح در هتل المپیک میزبان مدیران عامل باشگاه‌های بسکتبال است تا در خصوص وضعیت کنونی، آینده و شرایط این لیگ به جمع‌بندی برسد.

در این نشست هم اندیشی قرار است مواردی در مورد برگزاری لیگ، زمان نقل و انتقالات و مواردی از این دست، بحث و تبادل نظر شود تا پس از تجمیع نظرات در روز سه‌شنبه ششم تیرماه، مسایل مطرح شده در جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان به تصویب برسد.

همچنین قرار است در این نشست‌ها پیشنهادات مطرح شده برای رقابت‌های امسال مورد ارزیابی قرار یگیرد تا در ادامه لیگ بسکتبال با چالش‌های کمتری مواجه شود.

گفتنی است زمان‌بندی مسابقات و برنامه لیگ در طی سال گذشته با نقدهایی همراه بود که برای برخی تیم‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بود و به نظر می‌رسد با برگزاری این نشست، باید شاهد کاهش مشکلات در سال جاری و رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بود.

این در شرایطی است که تیم ملی بسکتبال ایران دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی هانگژو و جام‌جهانی را در پیش دارد. بازی‌های آسیایی که کمتر از سه‌ماه دیگر برگزار می‌شود و قبل از آن هم آسمان‌خراش‌های ایران باید در جام‌جهانی به میدان بروند.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن تیم ایران باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل برود و در روز دوشنبه ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرد. آخرین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha