پیروانی:‌ تیم ملی فوتبال برای قهرمانی در آسیا با تیم‌های قوی بازی کند

شیراز-ایرنا- سرمربی اسبق تیم امید در مورد تیم ملی فوتبال و حضور در جام کافا گفت: تیم های قدرتمند آسیا همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و سایر کشور های عربی با انجام بازی های تدارکاتی قوی برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر برنامه ریزی خوبی کرده اند و ما هم اگر بخواهیم پس از حدود نیم قرن قهرمان آسیا شویم، باید با تیم قوی بازی کنیم تا به صورت جدی محک بخوریم.

غلامحسین پیروانی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تیم ملی فوتبال ایران آروزی موفقیت در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ دارم و امیدوارم دل مردم که علاقه زیادی به فوتبال دارند، شاد شود.

به گزارش ایرنا، جام ملت‌های ۲۰۲۳ به میزبانی دوحه، از ۱۲ ژانویه تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۲دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران آخرین بار در سال ۱۹۷۶ در تهران قهرمان جام ملت های آسیا شده است.

اداره کل ورزش و جوانان فارس بیش از این نباید به حالت سرپرستی اداره شود

پیشکسوت فوتبال فارس همچنین در ادامه به شرایط مدیریت شدن اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت سرپرستی اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش و جوانان هرچه زودتر تکلیف مدیرکل ورزش و جوانان فارس را مشخص شود و شخصی باید بر مسند کار قرار گیرد که با ورزش آشنایی داشته، متخصص و تحصیل کرده باشد.

پیروانی بیان کرد: کارهای به جا مانده از جمله زیرساخت ها در ورزش فارس زیاد است از این رو نقش مدیرکلی که متخصص درامر ورزش باشد برای برطرف کردن مشکلات مهم است و ورزش فارس بیش از این نباید به حالت سرپرستی اداره شود.

وی ادامه داد: وابسته به هیچ جناحی نیستم و روی شخص خاصی هم تاکید ندارم اما امیدوارم فردی سکان ورزش فارس را برعهده بگیرد که علاوه بر تخصص بتواند برای رفع مشکلات ورزش فارس اعتبارهای خوبی جذب کند و خدا ترس باشد.

ورزش فارس خلاصه شده به کشتی

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال امید با اظهار اینکه ورزش فارس به کشتی فرنگی خلاصه شده است،‌ اظهار کرد:‌ با وجود برادران گرایی، دلخانی، غلامی، در گذشته امید نوروزی و ... که افتخارهای زیادی کسب کرده اند اما همه ظرفیت های ورزش فارس نباید به کشتی خلاصه شود و به سایر رشته ها هم باید توجه لازم صورت بگیرد تا در چند رشته صاحب موفقیت شویم. ‌ ‌

به ورزشگاه پارس برسید، نبود یک چمن مناسب در فارس

پیروانی در ادامه به نبودن یک زمین چمن مناسب در فارس اشاره کرد و افزود:‌ سالهاست فارس از داشتن یک چمن مناسب محروم است و باید هرچه زودتر تکلیف ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس که چندین سال از افتتاح آن می گذرد، مشخص شود و برای تحقق این امر نیاز به مدیرکلی قوی دارد که بتواند پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بود که حکم سرپرستی محمد مهدی سرفراز شکوهی از سوی وزیر ورزش و جوانان برای اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha