۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85149641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سلاح در جیرفت ۳۵ درصد افزایش یافت

۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85149641
کشف سلاح در جیرفت ۳۵ درصد افزایش یافت

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در سه ماهه ابتدای امسال شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشف سلاح در این شهرستان بوده ایم.

به گزارش ایرنا سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه در نشست تعاملی با مسئولان دادگستری جیرفت به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: ۵۶ درصد کشفیات سلاح در جنوب استان کرمان و نیز ۲۳ درصد کل استان مربوط به شهرستان جیرفت است.

وی همچنین ادامه داد: متعادان متجاهر نیز جمعیت قابل توجهی دارند و نیاز به ایجاد کمپ ماده ۱۸ در جیرفت احساس می شود که البته در کل شهرستان های جنوبی این خلاء گزارش شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه سه طرح مرتبط با پدیده قاچاق سوخت هم اجرا شده است ادامه داد: محکومان متواری جامعه، مستعد وقوع جرم هستند که برای دستگیری آنان همه ظرفیت ها بسیج شده است.

رییس دادگستری شهرستان جیرفت هم در این نشست گفت: در ۲ ماه اخیر ۲ هزار پرونده در دادگاه و به همین میزان هم در دادسراها تشکیل شده است.

اصغیر ستایی مختاری اظهار کرد: سرعت رسیدگی در شعبه ها که در سند تحول قضایی به آن توجه شده مورد تاکید است و در این راستا از فناوری استفاده می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر احقاق حق و ارتقای کیفیت کار، رضایتمندی مردم، هدف اصلی سند تحول قضایی است.

مختاری اضافه کرد: همیشه موظف به رعایت حسن خلق با مردم هستیم و رفتار، کردار و عمل ما منتسب به حاکمیت است که در ذهنیت جامعه تاثیر دارد.

وی تاکید کرد: کارکنان دادگستری و پلیس باید همواره با حسن اخلاق، صبر و سعه صدر وظایف خود را انجام دهند.

میانگین ارسال روزانه ۹ پرونده از دادسرا به دادگاه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت هم در این نشست گفت: میانگین ارجاع روزانه پرونده از دادسرا به همکاران قضایی ۹ پرونده است و بین پنج تا ۱۷ پرونده ارسال می شود که همکاران در مجموعه قضایی شهرستان جیرفت در واقع با این وضعیت در حال جهاد هستند.

افشین صالحی نژاد با بیان اینکه همکاران تا پاسی از شب مشغول کار هستند افزود: در عین حال در ماه های اخیر حجم وسیعی از دستورات قضایی به سمت کارکنان نیروی انتظامی شهرستان رفته است و از فرماندهان و کادر انتظامی نیز تجلیل می کنیم.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha