۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85149636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی پخت یک میلیون پرس غذا در برگزاری ضیافت علوی در خوزستان

اهواز - ایرنا - دبیر طرح ضیافت علوی اهواز گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای طرح ضایفت علوی، در روز عید غدیر خم یک میلیون پرس غذای متبرک در خوزستان پخت و بین مردم توزیع شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، حجت‌الاسلام محمدصادق هلالی مجد، با توجه به تاکید ائمه معصوم (ع) بر اطعام در عید بزرگ غدیر خم بیان کرد: طرح ضیافت علوی با هدف تهیه و توزیع ۱۴ هزار غذای متبرک در اهواز به مناسبت عید غدیر خم سال اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح امسال با همکاری متولیان مسجد الغدیر اهواز و هیات روضه الزهرا (س) با پخت ۱۴ هزار پرس غذای گرم در بلوار جمهوری اسلامی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح که برای دوازدهمین سال در اهواز برگزار می‌شود به الگویی برای دیگر شهرهای کشور تبدیل شده است.

حجت الاسلام هلالی‌مجد بیان کرد: همچنین در شب عید بزرگ غدیر خم مراسم جشن به این مناسبت، از ساعت ۲۱ در حد فاصل زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و پل پنجم به همراه پخت غذا و فعالیت آشپزها برگزار می‌شود.

دبیر طرح ضیافت علوی اهواز افزود: کار توزیع این غذای متبرک از صبح روز عید غدیر خم در میان آسایشگاه‌ها، مراکز خیریه، نیازمندان و … آغاز می‌شود و بخشی از این غذای متبرک نیز بین مؤمنان حاضر در نماز جمعه اهواز توزیع خواهد شد.

۱۶ تیر مصادف با ۱۸ ذیحجه مصادف با عید بزرگ غدیر خم است؛ روزی که نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص)، امام علی ابن ابی طالب(ع) را در حجه الوداع، به جانشینی خود منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha