اعضای ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی فارس انتخاب شدند

شیراز-ایرنا- اعضای ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، رییس کمیته اجرایی انتخابات ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در این زمینه گفت: هفت عضو ائتلاف همدلی و تحول، کاندیدای این دوره از انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، موفق به کسب اکثریت آرا شرکت کنندگان شدند.

مجید صوفی افزود: از مجموع تعداد یک هزار و ۱۲۳ آرای مأخوذه، محمدجواد احمدی ۶۷۹ رای، علی اصغر نصیری ۶۱۹ رای، نوراله نظری ۵۳۴ رای، امیر اخوان دارابی ۴۷۳ رای، محمد صالحی دیندارلو ۴۷۳ رای، سکینه جوکاری ۴۶۷ رای و اسماعیل تقی زاده ۴۶۵ رای کسب و به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بهنام عسکری با تعداد ۴۱۱ رای و فاطمه ظفرآبادی و علی داد بوستانی با تعداد آرای برابر به تعداد ۳۷۴ رای به صورت مشترک به عنوان عضو علی البدل این دوره از انتخابات، برگزیده شدند.

صوفی با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس روز جمعه با تشکیل مجمع عمومی و تعیین هیات رییسه با سه عضو رییس، ناظر و منشی کار خود را آغاز کرد، اظهارکرد: در این دور از انتخابات فرآیند احراز هویت به صورت چهره به چهره همراه با کنترل مدارک هویتی و تشخیص چهره الکترونیک انجام گرفت تا از هر گونه خدشه به انتخابات جلوگیری شود.

رییس کمیته اجرایی انتخابات ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: شمارش آرای این انتخابات از ساعت ۱۹ روز جمعه گذشته آغاز شد و بیش از ۱۲ ساعت به طول انجامید که در پایان صورت جلسه در حضور هیات رییسه کمیته اجرایی و نظارت تهیه و تنظیم شد و تمامی اقلام انتخاباتی شامل آرای باطله، تعرفه های باقیمانده پس از روئیت و ابطال در صندوق لاک و مهر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha