۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85149476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب هیأت رئیسه اتاق اصناف زنجان تغییر کرد

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: ترکیب هیأت رئیسه اتاق اصناف زنجان با ابلاغ قانون نظام صنفی در ارتباط با ممنوعیت حضور ۲ دوره متوالی اعضا در هیأت رئیسه تغییر کرد.

محمد بازرگان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با ابلاغ قانون نظام صنفی، کسانی که ۲ دوره متوالی یا چهار دوره متناوب در هیات مدیره اتحادیه های صنفی حضور داشته اند حق شرکت در انتخابات را ندارند.

وی با بیان اینکه ترکیب هیأت رئیسه اتاق اصناف پنج نفر است، اضافه کرد: بر این اساس مرتضی عزیزپور نایب رئیس اول و یکی دیگر از اعضای هیأت رئیسه مشمول این قانون شده و از ترکیب خارج شدند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان بیان کرد: علی‌البدل اول در اتاق اصناف مسعود شکوری رئیس اتحادیه آهن‌فروشان است که او نیز شامل همین ممنوعیت قانونی است و باید شخص دیگری به جای او انتخاب شود.

بازرگان گفت: حسین ندرلو یکی دیگر از اعضای هیأت رئیسه است که به علت ادغام اتحادیه چاپخانه‌داران و عکاسان باید از ترکیب اتاق خارج شود.

وی با بیان اینکه عضو علی البدل دیگری برای جایگزینی افراد خارج شده از هیأت رئیسه وجود ندارد، اضافه کرد: باید دوباره انتخاباتی برگزار شود تا جایگزین این افراد، وارد هیأت رئیسه شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان افزود: در حال حاضر اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف استان زنجان شامل محمد بازرگان، سجاد مقدمی، محمدرضا محمدی و حسین ندرلو هستند.

بازرگان تصریح کرد: در حال حاضر ۴۳ اتحادیه صنفی در استان زنجان فعال است که برخی از آنها ادغام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha