معاون رییس جمهور در امور زنان: رفع مشکل مسکن، زمینه ساز آبادی مناطق محروم است 

بندرعباس - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بررسی مسائل و مشکلات زنان بشاگردی گفت: رفع مشکل مسکن، می‌تواند زمینه آبادی مناطق محروم بویژه بشاگرد را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی عصر پنجشنبه با ورود به شهر سردشت بشاگرد ضمن بررسی مشکلات منطقه و احصاء مسائل بانوان، افزود: مساله مسکن روستایی از جمله مواردی که حل آن در پیشرفت و آبادانی مناطق محروم تاثیرگذار است.

در این نشست که با حضور فرماندار بشاگرد برگزار شد، مسائل و مشکلات متعدد بانوان منطقه سردشت از جمله بازماندگی از تحصیل و افزایش مدارس شبانه روزی برای آموزش دانش آموزان روستایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه به منظور شرکت در آیین ازدواج ۱۱۰ زوج جوان و اهدای جهیزیه و مراسم اهدای سیسمونی در بشاگرد، به هرمزگان سفر کرده است.

خزعلی همچنین قرار است با حضور در روستای گرهون بشاگرد ضمن بازدید و دیدار با مردم این منطقه، اهدای بسته لبخند مادری داشته باشد و همچنین از کارگاه‌های و مشاغل خانگی و مدرسه و خوابگاه دخترانه بازدید خواهد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بدو ورود به هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان در بسیاری از جهات پیشگام بوده و خانم‌های بسیار هنرمند، فرهیخته و توانمندی دارد و در حوزه اشتغالزایی به صورت ویژه به هرمزگان توجه داریم.

خزعلی با اشاره به روز ازدواج و هفته جشن‌های ازدواج، ابزار کرد: از قبل برنامه‌هایی برای بشاگرد داشتیم که تصمیم گرفتیم خدمت مردم بشاگرد رسیده و در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج و در آیین اهدای لباس و لوازم نوزادان که قبلاً تهیه شده شرکت کنیم.

شهرستان بشاگرد با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر سردشت در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شمال شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده که با وجود تغییر وضعیت آن از نظر تقسیمات کشوری در سال ۸۷ از بخش به شهرستان و با داشتن سه بخش، ۲ شهر، ۶ دهستان و ۲۰۲ روستا همچنان یکی از محروم‌ترین مناطق این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha