۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85148534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تمدید شد

مشهد-ایرنا- دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: مهلت ارسال اثر به این جشنواره که پیش از این تا پایان خرداد بود به دلیل استقبال اصحاب رسانه تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.

وحدت عماد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: فراخوان جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بهمن پارسال آغاز شد. این جشنواره با اهدافی همچون ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی و شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور پایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره است و علاقه مندان می‌توانند در هر بخش حداکثر سه اثر خود را به نشانی mediafest.razavi.ir ارسال نمایند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بیان کرد: تبیین و بررسی نمودهای مختلف فرهنگ و آموزه های سیره امام رضا(ع) در محصولات رسانه ای با تأکید بر بررسی نسبت مفاهیم بنیادین و مسائل روز با آموزه های رضوی به ویژه در حوزه انقلاب اسلامی،جهاد تبیین، گفت و گو، اخلاق و تعامل، جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، برکات زیارت امام رضا (ع) در زائرانی که به اشکال مختلف حضوری و غیر حضوری با بارگاه منور رضوی ارتباط برقرار می کنند، از محورهای این جشنواره است.

عماد گفت: بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت امام هشتم(ع) و ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا(ع) وبازنمایی منش خادمان ویژه امام رضا(ع) همچون خادم الرضا(ع) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر محورهای جشنواره مزبور است.

به گزارش ایرنا، در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) هزار و یک فعال رسانه‌ای با سه هزار و ۱۲۷ اثر شرکت کردند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha