هوای دلپذیر مازندران و غافلگیری مسافران تابستانی

ساری - ایرنا - هواشناسی با اشاره به کاهش ناپایداری های جوی و بارش پراکنده باران در دامنه های مازندران تا روز یکشنبه هفته آینده، پیش بینی کرد که هوای این استان در طی چند روز آینده همچنان خنک باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی مازندران پیش بینی کرد در طی این مدت تغییرات دمایی در مناطق مختلف مازندران ناچیز باشد.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، در روز یکشنبه آینده بین ۲۸ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان باشد.

متوسط دمای هوای امروز در مناطق غرب مازندران نیز ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر است که این میزان در روز یکشنبه آینده به ۲۸ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

هوای دلپذیر مازندران و غافلگیری مسافران تابستانی

مردم در مناطق کوهستانی مازندران نیز در طی این مدت شاهد هوای به نسب خنک خواهند بود بگونه ای که دمای هوای امروز در ارتفاعات این استان از ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر، در روز یکشنبه هفته آینده بین ۲۱ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود،

هواشناسی شرایط جوی مازندران از امروز جمعه تا روز شنبه هفته آینده را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد و از شامگاه شنبه تا روز یکشنبه را نیز نیمه ابری تا ابری بویژه در ارتفاعات با رگبار باران، و رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران در روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۹.۴ و آلاشت و کلاردشت نیز با ۱۵.۵ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وضعیت دریای خزر نیز طی امروز و فردا به نسبت مواج پیش بینی شده است.

هوای دلپذیر مازندران و غافلگیری مسافران تابستانی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha