۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85147770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب‌الله: اتفاقات کرانه باختری، جنین و جولان نشانه تحقق اهداف مقاومت است

تهران-ایرنا- رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی در واکنش به اتفاقات روزهای اخیر کرانه باختری، شهر جنین و بلندی‌های اشغالی جولان تاکید کرد که این اتفاقات بیانگر تحقق خواسته‌ها و اهداف مقاومت در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: انتفاضه و قیامی که در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه در جریان است، بسیار مهم بوده و باید مورد توجه همه اعراب، مسلمانان و مبارزان مقاومت قرار بگیرد.

وی همچنین درباره تحولات اخیر در کرانه باختری و عملیات‌های ضد صهیونیستی روز افزون فلسطینی‌ها در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: تمام عملیات قهرمانانه و انتفاضه‌ای که در کرانه باختری رخ می‌دهد، حیاتی است و درهای بسیاری را به روی پیروزی‌ها باز خواهد کرد.

سید هاشم صفی الدین افزود: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، متوقف نخواهد شد و آنچه در جولان شاهد آن هستیم یک گام نخواهد بود، بلکه گام‌های بعدی را تا زمانی که «اسرائیل» خود را شکست خورده و تحقیر شده ببیند، بر خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: آنچه در کرانه باختری، جنین و بلندی‌های جولان اتفاق می‌افتد تأیید می‌کند که آنچه مقاومت خواستار آن بود، درحال تحقق است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که در پی عملیات نیروهای مقاومت در منطقه سهل مرج، اردوگاه جنین، پست ایست و بازرسی الجلمه و دوتان، هفت نظامی صهیونیست زخمی و هفت خودروی زرهی آنها بر اثر انفجار بمب آسیب دید.

چهار شهرک‌ نشین نیز عصر روز سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین بلندی‌های اشغالی جولان نیز طی روز گذشته و امروز شاهد تجمع اعتراضی شهروندان سوری علیه طرح استعماری رژیم صهیونیستی تحت پوشش نصب توربین‌های بادی در این منطقه بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha