۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85147647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۶ هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبر: 85147647
۱۸۶ هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

ایلام - ایرنا - دادستان ایلام با اشاره برنامه های دادستانی برای رفع تصرف اراضی ملی در استان، گفت: سال گذشته ۱۸۶ هکتار از ارضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالوهاب بخشنده روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۲ جلسه در زمینه رونق تولید در دادگستری استان ایلام برگزار شده که منجر به ۸۱ مصوبه در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات، ۲۵ واحد تولیدی از غیر فعال شدن آنها جلوگیری شده است، افزود: مشکل ۲۲ واحد تولید نیز رفع و ۵ واحد تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند.

بخشنده بیان کرد: سال گذشته از اخراج ۱۸۰ نفر در شرکت‌های نفت و گاز استان جلوگیری شده است، دادستانی برای مشکلات مردم به خصوص اشتغال پای کار است.

دادستان ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۸۶ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است، افزود: رفع تصرف و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز جزو اولویت‌های دادستانی در سال جاری است.

هدف اصلی بازرسی استان، رضایت مندی مردم است

مدیرکل بازرسی استان ایلام نیز بیان کرد: سال گذشته ۲۰۷ مورد بازرسی توسط سازمان بازرسی استان انجام شده که این بازرسی شامل بازرسی‌های مورد و بازرسی‌های برنامه ریزی شده است.

۱۸۶ هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

مالک روشنی اظهار داشت: هدف اصلی بازرسی استان، رضایت مندی مردم است و در همین راستا بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی برای بررسی روند خدمات دهی به مردم در بازرسی استان آغاز شده است.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف سازمان بازرسی شناسایی گلوگاه‌های فساد است، در همین راستا ۵۰ برنامه در سطح استان اجرایی شده است.

سال گذشته ۱۱ مورد قتل عمد منجر به صلح و سازش در استان شده است

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام نیز اظهار کرد: ۸۵ شعب حل اختلاف در مناطق شهری و ۶۹ شعبه حل اختلاف در مناطق روستایی استان ایلام فعال است.

جبار سپهری با اشاره به فعالیت ۵۴ نفر در شعب شورای حل اختلاف استان، گفت: استان ایلام در رسیدگی به پرونده‌ها در شوراهای اختلاف جزو سه استان برتر کشور است.

۱۸۶ هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

وی تصریح کرد: ۴۹ درصد پرونده‌های موجود در شوراهای حل اختلاف استان منجر به صلح و سازش شده است، همچنین سال گذشته ۱۱ مورد قتل عمد منجر به صلح و سازش در استان شده است.

سپهری اضافه کرد: ۶۸۰ صلح یار در استان ایلام فعال هستند و استان ایلام رتبه اول را در بحث کاهش موجودی پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف در کشور را به دست آورده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha