۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85147009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهشت زهرا (س) غبارروبی شد

شهرری - ایرنا - هفتمین دوره آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره ۴۷ شهید این وزارتخانه در قالب طرح «سلام شهید» به صورت هفتگی و بر اساس تاریخ شهادت برگزار شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب طرح «سلام شهید» امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران با حضور علی تن، مشاور وزیر فرهنگ در امورایثارگران، خانواده معظم شهدا، مدیران و جمعی از مسئولان و کارکنان وزارتخانه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم، حاضران با حضور در مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مزار شهید مصطفی چمران، علاوه بر غبارروبی، عطرافشانی و نثار گل، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

علی تن مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به لزوم بزرگداشت مقام شهدای انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدا را راهی برای استمداد از ایشان در جهت خدمت به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس توصیف کرد.

در این دوره، مزار شهید یدالله صادقی نائینی از شهدای همکار در سازمان اوقاف و امور خیریه، شهید داود دل‌پسند بخشایش و شهید چمران غبارروربی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha